سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

به عنوان یک نویسنده‌‌ی زیبایی باید بگم رژ لب و برق لب از مجبوب‌ ترین لوازم آرایشی هستند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید و به یاد داشته باشید که هنگام خرید رژلب باید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوستتان هماهنگ باشد.

جیل پیرکیا (jill percia) نویسنده‌ی women’s health در مورد چند رنگ رژ لب که به هر خانمی می‌آید توضیح می‌دهد.

https://elanza.com/mag/baby-wipes-brand/

 

به عنوان یک نویسنده‌‌ی زیبایی باید بگم رژ لب و برق لب از مجبوب‌ ترین لوازم آرایشی هستند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

رنگ خامه‌ای خنثی :

این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم. ه

قرمز مات :

اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد.

رنگ توتی براق:

یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.
زیاده روی در استفاده از رژلب: زدن رژلب زیاد و پررنگ باعث بزرگتر جلوه کردن لبهایتان نمی شود، بلکه چهره را مثل صورت یک دلقک مسخره خواهد کرد.
چطور باید از این کار جلوگیری کنید؟ همه چیز بستگی به رنگ رژلب و برق لبتان دارد. با یک رنگ ملایم مثل صورتی شروع کنید.
بعد به دنبال خط لبی مناسب با آن و سه درجه پررنگ تر از رنگ اصلی لبتان باشد و دقیقاً دور لبتان بکشی و نه حتی یک میلیمتر بالاتر از آن. بعد می توانید روی کار برق لب بزنید. برق لب باعث می شود که رژلبتان جلوه ای زیباتر داشته و لب هایتان را سه بعدی نشان خواهد داد.
رژلب یکی از مهم ترین لوازم در کیف آرایش خانوم ها است. شاید با خود فکر کنید که رژلب زدن امری بس ساده بوده و نیازی به آموزش ندارد؛ اما جالب است بدانید این کار نیز قوانین خاص خودش را دارد که در ادامه مطلب هر چه درباره رژلب باید بدانید، به آن ها اشاره خواهیم کرد.

تاریخچه رژلب
رژلب به تازگی وارد زندگی روزمره نشده و قدمت آن به حدود پنج هزار سال پیش باز می گردد. محققان بر این عقیده هستند که زنان بین النهرین در گذشته جزء اولین اشخاصی بودند که رژلب را مورد استفاده قرار می دادند. آن گونه که از مدارک و یافته ها مشخص است، رژلب از جواهرات نیمه گران بها و خرد شده ساخته و نه تنها در زیبایی هر چه بیشتر لب ها، بلکه برای زیبا ساختن سایر اندام ها نیز استفاده می شد.
مصریان باستان، از قارچی به نام فوکوس الگین برای به دست آوردن رنگ قرمزی رژلب استفاده و مقداری ید و برم به آن اضافه می کردند. کلئوپاترا، ملکه مشهور مصری، از سوسک های کارمین که حتی موجب بروز بیماری های جدی می شد، برای درست کردن رژلب استفاده می کرد و جهت افزایش ماندگاری آن، از مورچه ها بهره می گرفت. با گذشت زمان، روش تولید رژلب دچار تغییراتی شد که از جمله آن ها می توان به استفاده از فلس ماهی جهت براق شدن و جلوه بیشتر لب ها اشاره کرد.
در قرون وسطی، مصرف رژلب از طرف کلیسا ممنوع اعلام شد. اما بار دیگر در قرن شانزدهم میلادی، مصرف آن رواج یافت. در دوران ملکه الیزابت، لب های قرمز و صورت کاملا سفید به یک ترند تبدیل شد. در آن زمان برای تهیه رژلب از ترکیب موم و گیاهان استفاده می شد و مصرف آن به بانوانی از طبقه اجتماعی بالا و بازیگران اختصاص داشت.
اولین شرکت تولید کننده رژلب
در سال 1884 میلادی، اولین رژلب تجاری توسط عطرسازان فرانسوی در پاریس ساخته شد. این محصولات در ورق های ابریشمی پیچیده شده بودند و در تهیه آن ها از چربی گوزن، موم و روغن کرچک استفاده می شد. در پایان قرن نوزدهم میلادی، شرکت آرایشی فرانسوی به نام گرلن، شروع به تولید انبوه رژلب کرد. در اواسط قرن بیستم، رژلب در رنگ های مختلفی روانه بازار شد. پس از پایان جنگ جهانی، تولید رژلب در میان سایر لوازم آرایشی، با سرعت بیشتری در حال گسترش بود.
مواد تشکیل دهنده رژلب
مواد اصلی تشکیل دهنده رژلب به شرح ذیل است که برخی از آن ها بی خطر و برخی دیگر نیز کاملا خطرزا هستند:
کاربرد موم در تهیه رژلب
موم دارای خاصیت حالت پذیری است و به عنوان عنصری شکل دهنده در رژلب ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا ترکیب سه موم نظیر موم عسل، موم گیاه کندلیلا و موم کارنابا که از برگ های نخل برزیلی تهیه می شود، در ساخت رژلب کاربرد دارد. رژلب هایی که حاوی مقادیر بالایی از موم کارنابا هستند، نسبت به سایر رژلب ها از قیمت بالاتری برخوردارند.
کاربرد رنگدانه ها در تولید رژلب
بسته به رنگ رژلب ها، از مواد گیاهی و صنعتی مختلفی برای تولید این محصول آرایشی استفاده می شود.
معمولا در ساخت رژلب ها از انواع روغن های کرچک، نباتی، لانولین و روغن معدنی استفاده می شود. کره کاکائو نیز از دیگر مواد طبیعی است که می توان در تهیه رژلب از آن استفاده کرد.
از الکل ها به عنوان حلال موم و روغن به کار گرفته می شود.
برای انتقال عطر و داشتن بویی دلپذیر، از انواع مواد خوشبو کننده استفاده می شود.
نقش نگهدارنده ها و آنتی اکسیدان ها
به منظور تازه نگه داشتن و جلوگیری از فاسد شدن زودهنگام می توان از انواع نگهدارنده ها و آنتی اکسیدان ها استفاده کرد.

مواد تشکیل دهنده رژلب
سازمان مواد غذایی و داروی امریکا، مقررات سختگیرانه ای را در مورد استفاده از سرب در لوازم آرایشی به خصوص رژلب به تصویب رسانده اند. رژلب های مرغوب معمولا حاوی مواد تشکیل دهنده ای که در بالا به آن ها اشاره کردیم هستند. در صورتی که رژلب های نامرغوب معمولا حاوی مواد نامرغوب زیر هستند:
تاثیر مخرب سرب در تولید رژلب
عوارض سرب در صورت استفاده غیرمجاز این ماده سمی در ترکیب رژلب ها می تواند ناباروری، کم خونی، عقب ماندگی ذهنی و سرطان را به دنبال دارد.
تاثیر مخرب کارمین در تولید رژلب
با جوشاندن سوسک های کارمین، رنگ طبیعی به دست می آید که عامل اصلی ناراحتی های پوستی و آلرژی است.
تاثیر مخرب قطران ذغال سنگ در تولید رژلب
در برخی مواقع از قطران ذغال سنگ برای رنگ آمیزی رژلب های قرمز استفاده می شود. این مخلوط سمی در صورت بلعیدن می تواند تهوع، سردرد و سوزش پوست را به دنبال داشته باشد.
تاثیر مخرب رنگ های دریاچه ای در تولید رژلب
در برخی مواقع، از رنگ های محلول در آب دریاچه ها که در اثر واکنش های شیمیایی و یا گیاهان و سنگ های موجود در رودخانه های به وجود آمده اند، برای ساخت انواع رژلب استفاده می شود که بسیار سمی بوده و از منابع سرطان زا به دست می آید. این مواد موجب بروز حساسیت های پوستی و ایجاد سرطان ها می شود.
انواع رژلب
رژلب های مختلفی در بازار وجود دارند که از نظر جنس و بافت با هم متفاوت بوده و به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه قصد داریم شما را با انواع رژلب ها آشنا کنیم.
انواع رژلب های کرمی
رژلب های کرمی دارای پوشش خوبی بوده و براق هستند. این رژلب ها معمولا ماندگاری بالایی داشته و موجب برجسته به نظر رسیدن لب ها می شوند. رژلب های کرمی برای موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند.
رژلب های مات
رژلب های مات به یکی از محبوب ترین رژلب ها در بین خانم ها تبدیل شده و کامل ترین پوشش دهی و بیشترین ماندگاری را به همراه دارند. این رژلب ها طیف رنگی گسترده ای داشته و برای مجالس گزینه مناسبی محسوب می شوند. از جمله معایب این رژلب می توان به خشکی لب ها اشاره کرد.
رژلب های شفاف
رژلب های شفاف دارای رنگ خاص و پوشش دهی بالایی نیستند؛ اما موجب شفافیت و زیباتر شدن لب های می شوند. این رژلب ها برای دختر خانم ها و آرایش روزمره گزینه بسیار خوبی هستند. جلوگیری از خشکی لب یکی از بارزترین ویژگی های این نوع رژلب است.
لاک لب
لاک لب شبیه به رژلب های مات بوده و براق نمی باشد. ماندگاری این نوع رژلب بسیار بالا بوده و از آن جایی که پوشش دهی مناسبی نیز دارد، گزینه ایده آلی برای عروس خانم ها به حساب می آید.
رژلب متناسب با انواع مختلف فرم لب
به طور کلی، دو نوع اصلی لب باریک و لب گوشتی وجود دارد که برای هر کدام باید از یک تکنیک به خصوص استفاده کرد. اغلب خانم هایی که از لب باریک برخوردارند، تمایل دارند لب هایشان را برجسته تر جلوه دهند. جهت برجسته سازی لب های باریک، باید خط لب را یک درجه تیره تر از رنگ رژلب در نظر گرفت. می توان خط لب را کمی بالاتر از خط اصلی لب کشید تا به این ترتیب لب ها بزرگ تر جلوه کنند. البته نباید در این کار خیلی بی گدار به آب بزنیم؛ چرا که جلوه بسیار مصنوعی و نازیبایی را به دنبال خواهد داشت. رژلب یک درجه روشن تر را داخل خطوط لب بکشید تا همه نقاط را به خوبی پوشش دهد. سپس یک مداد به رنگ روشن بردارید و یک خط باریک زیر خط لب پایین و همچنین بالای خط لب بالا بکشید تا برجسته تر و زیبا جلوه دهد.
افرادی که دارای لب های گوشتی هستند، بهتر است به جای انواع رژلب های مایع و براق از رژلب های مات استفاده کنند. همچنین، نباید خط لب را بیرون از خطوط اصلی لب بکشند و باید آن را دقیقا روی خط لب اصلی بکشند. برای لب های گوشتی و حجیم بهتر است از رنگ های تیره استفاده شود.
رژلب مناسب انواع فرم لب
اگر لب های شما خشک و پوسته پوسته شده است، قبل از هر کار باید نسبت به لایه برداری لب های خود اقدام کنید تا رژلب شما جلوه زیباتری داشته باشد. برای لایه برداری لب ها می توان از انواع راهکارهای خانگی استفاده کرد. کافیست یک قاشق شکر را با یک قاشق عسل طبیعی ترکیب کنید و با انگشت روی لب ها بکشید. چند دقیقه به همین شکل لب ها را ماساژ دهید تا سلول های مرده لب به خوبی از بین بروند و جای خود را به سلول های جدید بدهند. استفاده از عسل باعث رطوبت و آبرسانی هر چه بهتر پوست لب شده و دانه های شکر منجر به لایه برداری پوست می شود.
پس از این که لب ها را برای زدن رژلب آماده سازی کردید، بیس آرایش لب را به کار ببرید. می توان از یک رژلب کرم رنگ برای بیس آرایش لب استفاده کرد. رژلب کرم رنگ را روی کل نواحی لب بزنید. اگر قصد دارید لب هایتان کمی برجسته تر جلوه داده شود، یک مداد لب کرم رنگ برداشته و خط لب را کمی خارج از خطوط اصلی لب ها بکشید.
حال یک مداد لب همرنگ با رژلب مورد نظر بردارید و روی خطوط اصلی لب بکشید. بهتر است با همین مداد، کل نواحی لب را آغشته کنید. سپس رژلب را بردارید و روی لب ها بزنید. یک دستمال کاغذی بردارید و روی لب ها بگذارید. مراقب باشید فشار زیادی وارد نکنید تا رژلب از خطوط لب بیرون بزند. یک براش را آغشته به کمی پودر فیکس کنید و روی دستمال کاغذی به آهستگی بکشید. دستمال را از روی لب ها بردارید و رژلب را دوباره تمدید کنید. این کار به افزایش دوام آرایش لب شما کمک بسیاری می کند.
میکاپ لایت با رژلب قرمز
این سبک آرایش که اصطلاحا آرایش روز نیز نام دارد، برای افراد با پوست روشن بسیار مناسب است. برای این سبک آرایش کافیست میکاپ چشم و ابرو و همچنین زیرساز آرایشی از رنگ های ملایم و روشن برخوردار باشند و در مقابل روی لب فوکوس بیشتری می کنیم. امروزه این سبک آرایش بسیار مورد پسند عروس خانم ها است و استفاده از رژلب قرمز باعث فروغ و درخشندگی بیشتر چهره می شود.
در میکاپ لایت می توان از رنگ های ملایم مانند کرم، طلایی، قهوه ای روشن، هلویی و ... برای آرایش چشم استفاده کرد. این رنگ ها به دلیل تناژ گرم که دارند، با رژلب قرمز هماهنگی بسیاری دارند. یکی از بهترین گزینه ها برای سایه چشم ملایم، رزگلد است که رنگ بسیار مدرنی بوده و ترکیب آن با رژلب قرمز بسیار چشم نواز خواهد بود.
در این سبک میکاپ، استفاده از خط چشم سلیقه ای بوده و لزوما نیازی به کشیدن خط چشم نیست. در عوض توصیه می کنیم از مژه مصنوعی چند بعدی استفاده شود تا حالت چشم ها زیباتر به نظر برسد. چرا که استفاده از سایه چشم ملایم و بدون خط چشم، احتمال اینکه چشم ها را ریز جلوه دهد بسیار است؛ پس استفاده از مژه پرپشت می تواند به زیباتر شدن آرایش صورت کمک بسیاری کند.
میکاپ لایت با رژلب قرمز
پس از انجام زیرساز آرایشی و همچنین تکمیل سایه چشم، در مرحله آخر نوبت به استفاده از رژلب قرمز می رسد. چنانچه قصد انجام میکاپ عروس را دارید، توصیه می کنیم ابتدا از زیرساز آرایش لب استفاده کنید تا دوام میکاپ افزایش یابد. پس از اینکه زیرساز آرایش لب را روی لب ها زدید، از یک خط لب قرمز برای تعیین خطوط لب استفاده کنید. این کار باعث می شود رژلب قرمز را با درصد کمتری از خطا روی لب ها بزنید. سپس از رژلب جامد یا پلت رژلب آناستازیا برای زدن رژلب استفاده کنید. در هر صورت توصیه می کنیم رژلب را با براش آرایشی مخصوص روی لب ها بزنید.

پس از این که رژلب قرمز را روی لب ها زدید، از هایلایتر برای برجستگی و زیباتر به نظر رسیدن لب ها استفاده می کنیم. برای این کار می توانید ابتدا با استفاده از یک هایلایتر مدادی، دور خطوط لب را مشخص کنید تا لب ها برجسته تر به نظر برسند. سپس کمی هایلایتر پودری و ترجیحا شاین دار را در قسمت میانی لب بالا بزنید. به این صورت میکاپ لایت با رژلب قرمز را به اتمام می رسانیم.
میکاپ عربی با رژلب لایت
میکاپ عربی درست برخلاف میکاپ لایت است؛ بدین معنی که در این سبک آرایش باید چشم ها به رنگ تیره و لب ها به رنگ روشن باشند. برای آرایش چشم سعی کنید از رنگ های اسموکی مانند قهوه ای تره، ذغالی، سورمه ای و ... به کار ببرید. استفاده از رنگ مشکی برای گوشه انتهایی چشم، انتخاب بسیار هوشمندانه ای خواهد بود. برای میکاپ عربی یا خلیجی، سعی کنید از خط چشم تیره استفاده کنید و امتداد آن را متناسب با فرم چشم های مراجعه کننده، دنباله دهید.
در سبک آرایش خلیجی یا عربی که سایه چشم تیره است، از مژه های پرپشت جهت خوش فرم تر شدن چشم ها استفاده نمایید. می توانید از لنزهای رنگی متناسب با رنگ سایه چشم استفاده کنید. همچنین می توانید داخل لثه های داخل پلک پایین چشم را مداد سفید بزنید تا چشم ها حالت درشت تر و پرفروغ تری پیدا کنند.
از آنجایی که این روزها ابروهای پرپشت و ضخیم بیشتر روی مد هستید، باید در این سبک آرایش در مورد این نکته احتیاط بسیاری به خرج دهید. سعی کنید به جای قاب گرفتن ابروها که حالت مصنوعی به چهره می دهد، از تکنیک هاشور ابرو کمک بگیرید تا ضخامت ابروها توی ذوق نزنند و جلوه طبیعی تری نیز داشته باشند. بهتر است از رژگونه های با رنگ کرمی و هلویی برای گونه ها استفاده کنید و از به کار بردن رژگونه هایی با تناژ قرمز و صورتی تیره خودداری کنید.

میکاپ عربی با رژلب لایت
پس از تکمیل آرایش عربی، نوبت به زدن رژلب می رسد. بهترین گزینه ها برای زدن رژلب در سبک آرایش های تیره مانند عربی و خلیجی، رنگ های بسیار روشن مانند کرم، گلبهی و هلویی است. در صورتی که پوست مراجعه کننده دارای تناژ گرم باشد، سعی کنید از رنگ های کرمی استفاده نمایید. اما در صورتی که پوست مراجعه کننده دارای تناژ سرد باشد، بهترین گزینه استفاده از رنگ هلویی است که تناژ خیلی روشن پوست را خنثی کند.
ابتدا زیرساز لب را به کار ببرید تا دوام آرایش لب افزایش یابد. سپس با یک مداد لب همرنگ با رژلب، اقدام به تعیین کردن خطوط دور لب کنید. در نهایت داخل خطوط لب را با رژلب مورد نظر پر کنید. جهت برجسته سازی لب ها می توان از تکنیک های هایلایتینگ استفاده کرد. برای این کار کافیست با یک مداد هایلایت ابتدا بیرون خطوط را یک خط نازک بکشید. سپس با کمی هایلایتر پودری و درخشان، خطوط لب بالا را برجسته کنید.
رژلب مناسب میکاپ عروس
امروزه هر چه میکاپ عروس ملایم تر و طبیعی تر باشد، از زیبایی و وقار بیشتری نیز برخوردار است. نکات بسیاری دست به دست هم می دهند تا ظاهر عروس خانم شکیل تر و زیباتر جلوه کند و این بدان معنی است که نباید تنها روی میکاپ تمرکز کنیم. لباس عروس، مدل شینیون، رنگ مو، اکسسوری ها و ... همگی در ظاهر عروس تاثیرگذارند و نباید آرایش صورت را خیلی برجسته و به اصطلاح بولد جلوه داد.

خوشبختانه راهکارهای بسیاری جهت پوشاندن نواقص چهره ابداع شده اند که نیاز به انجام آرایش زیاد را برطرف می کنند. از جمله این راهکارها می توان به تکنیک های کانتورینگ اشاره کرد که با کمک آنها به راحتی می توان فرم چهره را اصلاح کرد یا بینی را به گونه ای جلوه داد که قوس و نواقص آن به خوبی برطرف شده باشد.
رژلب مناسب عروس
یکی از پرطرفدارترین سبک های گریم و آرایش عروس، مدل لایت است که امروزه بسیار روی مد می باشد. برای این سبک آرایش توصیه می کنیم ابتدا زیرساز آرایش را انجام دهید و از پودر فیکس جهت افزایش ماندگاری آرایش عروس به کار ببرید. سپس آرایش چشم را نیز به همین ترتیب ملایم کار کنید. سایه چشم شاین این روزها بسیار ترند است و می توانید از این تکنیک بهره مند شوید. البته به یاد داشته باشید که چون سبک میکاپی که انجام می دهید لایت است، باید از میزان بسیار اندکی از سایه شاین در پشت پلک استفاده شود.
جهت انتخاب رنگ رژلب عروس، به نکاتی همچون سبک آرایش و همچنین رنگ پوست وی توجه می کنیم. اگر پوست عروس خانم دارای تناژ گرم است، توصیه می کنیم از رنگ های گرم مانند کرم و قرمز استفاده کنید. در صورتی که پوست وی دارای تناژ سرد است، استفاده از رژلب با رنگ های دارای تناژ سرد مانند صورتی بنفش بهترین گزینه است. امروز رنگ های صورتی و بنفش جایگاه بسیار خوبی در دنیای گریم و میکاپ دارند و شما با خیال راحت در صورت تمایل عروس خانم، می توانید از این رنگ ها استفاده کنید.
بهترین مارک های رژلب
یک رژلب مناسب و باکیفیت نه تنها موجب خشکی پوست لب نمی شود، بلکه با روغن ها و مواد ویژه ای که دارد، برای محافظت و آبرسانی نیز گزینه مناسبی محسوب می شود. در ادامه لیستی از بهترین رژلب های موجود در بازار جهانی را برایتان گردآوری کرده ایم:
رژلب برند اورآل
در تهیه رژلب های این برند از رنگدانه های طبیعی استفاده شده که قدرت ایجاد رنگی جذاب و گیرا را روی لب ها خواهد داشت. ویتامین ای و امگا 3 نیز در ترکیبات این نوع رژلب استفاده شده که به عنوان محافظ برای پوست لب عمل می کند. از جمله مزایای رژلب اورآل می توان به ماندگاری بالا و پوشش دهی مناسب اشاره کرد.
مارک رژلب خوب

رژلب میبلین
رژلب های میبلین با بافت مات و مخملی خود، پوششی زیبا، جذاب و مرموزی را روی لب ها ایجاد می کند. در حین استفاده از این رژلب، به خوبی متوجه ساختار لطیف و جذاب آن خواهید شد و این لطافت تا مدت ها همراه شما خواهد بود. 
رژلب اوریفلیم
برند سوئدی اوریفلیم، در تهیه رژلب های خود از محصولات طبیعی و ارگانیک همچون روغن های گیاهی، روغن جوجوبا و روغن آووکادو استفاده می کند که موجب حفظ سلامتی لب ها و همچنین رطوبت رسانی به آن می شود. رژلب اوریفلیم بافت سبکی داشته و پوشش کاملا یکنواخت ایجاد می کند.
رژلب دبورا
برند ایتالیایی دبورا از ترکیبات ضد حساسیتبرای تولید رژلب های خود استفاده کرده است که گزینه مطلوبی برای خانم هایی با پوست حساس محسوب می شود. بافت نرم و لطیف این رژلب ها به شما نوید یک آرایش خاص و جذاب را می دهد. این برند در میان خانم های ایرانی بسیار محبوب است.
رژلب رولون
اگر تمایل به مصرف رژلب مدادی دارید، رژلب مدادی های برند رولون یکی از بهترین گزینه ها برای شما هستند. رنگ های رژ مدادی این برند بسیار شاد و زنده هستند و احساس هیجان و نشاط را برایتان به ارمغان خواهند آورد. برای آرایش های سبک و روزمره، یکی از بهترین انتخاب ها رژلب مدادی رولون است.
رژلب کنویس
در رژلب کنویس از انواع روغن های بادام، کرچک، ویتامین ای و ... استفاده شده که سلامت لب ها را تضمین می کند. بافت سبک و ماندگاری بالا از جمله مزایای این برند رژلب هستند.
رژلب مک
یکی از شگفت انگیزترین برندهای رژلب در جهان، مک است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این برند دارای طیف گسترده ای از رنگ های مات و براق است که ظاهری مخملی و طبیعی به لب ها داده و تجربه بسیار خوبی از زدن رژلب را فراهم می سازد.
رژلب نارس
برند نام آشنای نارس با عرضه رژلب هایی که می توانند هم به عنوان رژلب، رژگونه و سایه چشم به کار گرفته شود، شما را به زیباترین شکل ممکن می آراید. رژلب های نارس همواره در لیست پرفروش ترین های بسیاری از کشورها قرار دارد.
رژلب لانکوم
لانکوم یکی دیگر از مارک های معتبر در حوزه لوازم آرایشی و عطر است که رژلب هایی فوق العاده روانه بازار می کند. این برند بسیار مورد توجه فعالان حوزه آرایشگری و میکاپ قرار گرفته است.
رژلب دیور
دیور نام تجاری محبوبی در حوزه تولید لوازم آرایش است که طیف وسیعی از رژلب های فوق العاده را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. این برند توسط شخصیت های معروف جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
رژلب گرلن
شرکت گرلن اولین کمپانی تولید کننده رژلب در جهان است و با قدرت هر چه تمام تر به این کار ادامه می دهد. این محصولات لب ها را به خوبی پوشش داده و با رنگ های جذاب و رویایی خود، احساس زیبایی و اعتماد به نفس را منتقل می کند. رژلب های برند گرلن، بسیار نرم بوده و به راحتی روی لب ها می نشیند؛ به همین دلیل انتخاب بسیاری از خانم ها می باشد.
مزایا و معایب رژلب
مهمترین مزایای رژلب، افزایش زیبایی و جلوه چهره است. حتی می توان زمان هایی که برای بیرون رفتن از خانه عجله داریم و فرصت چندانی برای آرایش صورت کامل نیست، تنها به زدن رژلب اکتفا کرد. برخی رژلب ها نیز دارای انواع روغن های طبیعی و ارگانیک هستند که موجب نرمی و لطافت هر چه بیشتر لب ها می شوند.
امروزه اما متاسفانه، رژلب های شیمیایی بسیاری تولید می شوند که جهت افزایش ماندگاری رنگدانه، در ساخت آن ها از سرب استفاده می شود. سرب ماده سمی است که از طریق پوست جذب بدن شده و ضررهای بسیاری را به دنبال دارد. درصد بالایی از رژلب های تولیدی دارای مواد اکسید آهن، پلی اتیلن و دی اکسید تیتانیوم هستند که خطر ابتلا به سرطان های ریوی و سینه را افزایش می دهند.
علاوه بر این، در تولید بسیاری از محصولات آرایشی مانند رژلب، لاک ناخن و ... از فرمالدئید استفاده می شود که موجب بروز التهاب و تحریک پوستی شده و در صورت تماس مزمن موجب ضعف عمومی می شود. رنگ های شیمیایی متعددی که در تولید رژلب ها استفاده می شود، می تواند در صورت عدم رعایت بهداشت و استانداردهای خاص، مشکل ساز باشد. برخی از این رنگ ها جهت ایجاد یک رنگ خاص با هم ترکیب نیز می شوند که می توانند علاوه بر عوارض پوستی، موارض متعدد داخلی نیز داشته باشد.
منبع: بیتوته