سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

پوست خوب ، سالم و بسیار موثر در زیبایی یک فرد است و می تواند سن فرد را جوانتر از آن نشان دهد. با گذشت زمان و افزایش سن در پوست چین و چروک و پیری پوست موثر است اما برخی از افراد با سن مشابه جوانتر یا مسن تر از دیگری به نظر می رسد این بستگی به عوامل موثر در پیری پوست و مراقبت از فرد در پس زمینه یکی از مراقبت های بهداشتی و قطعات مناسب را انتخاب کنید ضد پیری پوست کرم.

 

عوامل موثر بر پیری پوست صورت

اگر چه عوامل ژنتیکی نقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند ، نباید عوامل محیطی در توسعه پیری پوست نادیده گرفته شود. برای پیشگیری از پیری پوست همواره زیبایی توصیه های متخصصان برای مردم در این بخش از موهای سالم و پوست مرطوب شما مهم ترین عامل در ایجاد پیری زودرس پوست و راه های جلوگیری از پیری پوست, آشنا, ما می توانیم.

 https://elanza.com/product/LNZP-60ed78d0447b5/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%88%D8%B2%D9%86-40-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%A8%DA%98-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86

پوست خشک یک عامل مهم برای پیری پوست است

کمبود رطوبت در پوست, علل خشکی پوست , عملکرد پوست آنزیم ضعیف است به طوری که پوست می کند به طور خودکار التهاب ناشی از آلودگی, قند, مصرف, زیاد, نور, خورشید, را, زخم التیام یابد, بنابراین استفاده از مواد مرطوب کننده بسیار مهم است.

 

پوست خشک

 

سایر عوامل مهم در پیری پوست

موثرترین دشمن سلامت و جوانسازی پوست پس از کم آبی بدن ، آلودگی در محیط اطراف است. پس از آن ، این نیز یک ژنتیک است که در آن شما می توانید اموال و کیفیت پوست را به شکل یک ژن از والدین خود دریافت کنید.

 

پیشگیری از پیری پوست

هنگامی که پوست ما برای مدت زمان طولانی به محل نور خورشید در معرض شده است. الیاف تخریب الاستین پوست, لکه های قهوه ای در آن ایجاد می شود و در نهایت احتمال بروز سرطان پوست افزایش می یابد.

 

شب بی خوابی باعث رنگ پریدگی, چشم های قرمز و تیره در اطراف چشم و آسیب ساختار پوست بنابراین ما باید به اندازه کافی خواب در طول روز.

 

خواب کافی

 

سن شروع به ناپدید می شوند پوست صورت

در اواخر دهه دوم زندگی ، تبدیل در پوست آغاز می شود و چین و چروک بر روی پوست ظاهر می شود. عوامل مؤثر بر فرایند آموزش ایمیل, پیری پوست, زیبایی شامل: عوامل ژنتیکی و محیط زیست, تابش, خورشید, باد, تنش های عصبی و استرس و سیگار و آلودگی و حتی حرکات عضلانی بیش از حد, مانند اخم کردن زیادی.

 

روند پیری پوست در زنان

در سنین باروری یک هورمون به نام استروژن توسط تخمدان ها را ترشح می کند که وظیفه آن جوان سازی پوست است. پس از یائسگی به علت کاهش فعالیت تخمدان ها و میزان ترشح استروژن. پوست بازسازی شده از بین می رود و می تواند پوست خشک و پوسته پوسته شود. استفاده از مرطوب کننده های قوی برای حفظ رطوبت پوست در این زمان به علت خشکی شدید پوست ضروری است.

 

برای کاهش روند پیری پوست

 

نشانه های پیری پوست

روند پیری پوست ، پیدایش علائم مانند عمق پوست و سطح. رنگدانه پوست تغییرات لکه های قهوه ای لکه های روی سطح پوست پیدایش عروق سطح قرمز است و در این زمان قوام پوست از بین می رود و سختی پوست میگیرد.

 

کرم برای پیری پوست صورت

قبل از آن ، ما عوامل موثر بر پیری پوست را مورد مطالعه قرار دادیم و در حال حاضر ما شما را در انتخاب کرم های ضد پیری پوست هدایت می کنیم. "re نه تنها برندهای خاص و با نام تجاری از محصولات مراقبت از پوست ما ارائه اما همچنین پایه صحبت می کنند به ما استفاده موثر از کرم ها در این زمینه است که بسیاری از شما با عناصر آن آشنا هستند; از کرم روز و شب, کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده است که بارها و بارها در مقالات قبلی به اهمیت استفاده از آنها و حفظ رطوبت پوست را حفظ می کند در ادامه ما شما را به نکات مهم در این زمینه به شما کمک کند مبارزه با پیری پوست.

 

کرم ضد پیری پوست

 

بهبود و جوانی از سر گرفتن پوست با کرم های روز و شب

از سال 25 ، مقدار کلاژن در پوست کمتر است و به تدریج باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود. استفاده از این کرم ها لمس کردن است ، اما به تنهایی می تواند یک معجزه ، پس از آن نباید به اندازه کافی فقط برای این کرم ها.

 

کرم شب است یک کرم محافظ متشکل از اسید هیالورونیک alphahydroxy اسید و ویتامین C. حضور این ترکیبات موجود در این کرم باعث افزایش کلاژن سازی و کاهش کلاژن تخریب است. کرم شب اثر کم در برابر نور خورشید ، بنابراین این کرم ها باید در شب 30 دقیقه قبل از خواب استفاده می شود.

 

کرم روز نیز شامل همان ترکیب کرم شب و زیر آفتاب استفاده می شود و هنگامی که شما از خانه بیرون بروید. مواد موجود در کرم روز باعث حساسیت به نور خورشید و جلوگیری از تخریب کلاژن نمی شوند.

 

البته کرم های مورد استفاده برای صورت متفاوت از کرم های اطراف چشم هستند. از آنجا که از لاغری پوست در اطراف چشم ، اگر کرم روز یا شب محافل چشم ، کرم پوست و خسارت را جذب می کند.

https://www.amazon.com/CeraVe-Moisturizing-Cream-Daily-Moisturizer/dp/B00TTD9BRC#mce_temp_url#نیاز به استفاده از کرم های روز و شب

کرم های روز و شب بسیاری از تغییرات با هم ، اما استفاده از هر دو در پوست جوان ماندن قابل توجه است.

 

راز ماندن پوست جوان صورت

 

جلوگیری از چین و چروک پوست با کرم روز

کرم روز باید پس از بیدار شدن از خواب و شستن پوست استفاده شود ، اما برای مراقبت از پوست فقط این کرم بی اثر است و کرم های دیگر باید مصرف شود.

 

ویژگی های یک کرم روز خوب

کرم روز خوب کرم است که عهده پوست خشک و مرطوب است. همچنین دارای فیلترهای ضد آفتاب برای مبارزه با اشعه ماوراء بنفش از اشعه خورشید است. کرم روز باید نور باشد و اجازه تنفس در پوست. کرم ویتامین c روز اثرات مضر خورشید نقش دوباره را کاهش می دهد.

 

امروز کرم اشعه ماوراء بنفش-مقاوم در برابر فیلتر, اما آنها نمی تواند جایگزین کرم های ضد آفتاب تا همیشه استفاده از کرم های ضد آفتاب در هنگام خروج از خانه برای محافظت از پوست از اشعه های خورشید را.

 

استفاده از کرم های ضد آفتاب

 

جلوگیری از چین و چروک پوست صورت با مرطوب کننده ها

اگر یکی واقعا می خواهد به مراقبت از پوست ، و سپس یکی نه فقط باید به کرم روز بروید و سپس یکی دیگر از کرم باید گرفته شود. اگر سلامت wetted آگاه باشید که اگر شما می دانید که یکی از عوامل پیری پوست, پوست خشک, اثر, افزایش, سن, طبیعی, عوامل, عوامل محیطی یا عوامل ژنتیکی است که نیاز به جلوگیری از خشکی پوست, همه, مردم, مرطوب کننده استفاده کنید.

 

کرم ضد پیری پوست

 

استفاده از کرم مرطوب کننده

کرم مرطوب کننده از پوست خشک جلوگیری می کند و رطوبت را به پوست می دهد . این کرم باید بیش از یک بار در روز استفاده شود. افرادی که دارای پوست چرب و که سن آنها زیر سن یائسگی نیاز از کرم های مرطوب کننده بدون استفاده از چربی به آنها اما پس از یائسگی پوست چربی از دست می دهد بنابراین مرطوب کننده باید یک نوع روغنی. استفاده از کرم های ضد آفتاب در آب و هوای آفتابی ، ابری و بارانی نیز ضروری است.

 

چگونه به استفاده از کرم های ضد آفتاب?  قبل از کرم روز و یا پس از آن ؟  

کرم ضد آفتاب مرطوب کننده پس از کرم روز و 20 دقیقه پس از استفاده از کرم.