سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

رنگ رژگونه برای انواع پوست

رژگونه یکی از زیبا ترین  لوازم آرایش هایی است که خانم ها در رنگ های مختلف از آن استفاده میکنند. رنگ و تناژ های بسیار زیادی در بازار موجود است و شما برای انتخاب درست رنگ رژگونه برای انواع پوست خود باید به درستی تحقیق و بررسی کنید. انتخاب رنگ مناسب رژگونه آنقدر پر اهمیت است که آموزشگاه های آرایشگری زنانه برای تدریس آن زمان زیادی صرف میکنند.

 

انواع رژگونه

رژگونه ها در چند مدل زیر در بازار موجود هستند.

  • پودری
  • کرمی
  • چسبان
  • موس
  • رنگیزه ای
  • رژگونه پودری

رزگونه پودری یکی از پرکاربرد ترین انواع رژگونه است. یکی از مزیت هایی که این نوع رژگونه دارد حالت طبیعی آن است چراکه به راحتی محو میشود اما مشکلی که این نوع رژگونه دارد دوام پایین آن است و به سرعت از روی پوست پاک میشود.همچنین رژگونه پودری با جذب چربی از پوست ، رنگش تغییر میکند.

اگر پوست شما چرب است ، رزگونه پودری باعث کاهش درخشندگی آن می شود و با کرم پودرتان به خوبی ترکیب می شود.

بنابراین نتیجه میگیریم ای نوع رژگونه پودری برای خانم هایی که آرایش ملایم را می پسندند و پوستی معمولی نه خیلی خشک، نه خیلی چرب دارند، مناسب است.

https://elanza.com/brand/misswake

رژگونه کرمی

اگر پوست تان معمولی یا خشک است، رژگونه هایی به فرم موس و کرمی برای پوستتان بسیار مناسب خواهد بود و در کل باعث می شود پوست حالت زنده و درخشان پیدا کند. این نوع رژگونه ها به خوبی ترکیب شده و در تمام روز ماندگاری خود را حفظ می کنند. اما یکی از معایب این رژ گونه ها این است که کمی مصنوعی بوده و جذب پوستتان نمیشود.

انواع رنگ رژگونه چیست؟

رژگونه از دو نوع تشکیل شده است و به صورت زیر است :

رنگ طبیعی پوست را می پوشاند.

رنگ دلخواه را به پوست می دهد.

کدام رنگ رژگونه مناسب پوست من است؟

برای شروع باید تشخیص دهید که رنگ پوست شما سرد است یا گرم.

با پوشیدن یک تی شرت سفید و ایستادن در مقابل آینه با پس زمینه سفید، می توانید رنگ پوست تان را تشخیص دهید. تا جایی که می توانید سعی کنید اطراف تان چیزهای سفید باشد. بعد از نگه داشتن یک لباس یا گردنبند طلایی زیر صورت تان، یک لباس نقره ای یا گردنبند نقره ای نگه دارید، کدام یک بیشتر به شما می آید؟ اگر نقره ای بیشتر به شما می آید، پس ته رنگ پوست تان سرد و اگر طلایی برازنده شماست، پس ته رنگ پوست تان گرم است؛ اگر هم هر دو رنگ به پوست تان می آید پس باید گفت که رنگ پوست تان خنثی است.

رژ گونه مخصوص پوست گرم

رژگونه هایی که در خانواده هلویی و مرجانی قرار دارند بیشتر برای ته رنگ های گرم مناسب اند.

رژگونه مخصوص پوست سرد

رزگونه هایی با رنگ صورتی خالص و رنگ های قرمز روی پوست های با ته رنگ سرد بیشتر خود را نشان می دهند.

رژگونه برای پوست روشن

برای این نوع پوست رنگ رژگونه صورتی ملایم، هلویی و مرجانی روشن زیبایی طبیعی به گونه ها می بخشد. اگر رنگ پوستتان روشن  است باید در انتخاب رژگونه مناسب بسیار دقت کنید چراکه اگر رنگ رژگونه انتخابی بسیار تیره باشد ، صورت شما رنگ و رو رفته و مصنوعی به نظر می آید. همچنین اگر رنگ رژگونه شما بسیار روشن باشد صورت شما بی روح و بیمار به نظر می آید . ما به شما پیشنهاد میدهیم در هنگام خرید رژگونه مقداری ار رژگونه های مختلف را بر روی پوستتان تست کنید و از مشاور و متخصص آرایشی کمک بگیرید و با عجله تصمیم به خرید نگیرید.

رژگونه برای پوست سبزه روشن

برای این نوع پوست رنگ رژگونه سبزه روشن یا گندمی، رنگ صورتی پررنگ، زرد روشن بهترین انتخاب است.

رژگونه برای  پوست تیره

خانم های با پوست تیره رنگ های قرمز روشن،قرمز آجری و رنگ های گرم مایل به قهوه‌ای و مرجانی با ته رنگ بنفش و تیره چهره را با نشاط تر نشان می دهد.

انتخاب رژگونه مناسب با رنگ چشم

برای کسانی که رنگ چشمی آبی دارند رژگونه های صورتی و هلویی مناسب است و رژگونه های قهوه ای درخشش چشمان آبی را کم می کند.

برای کسانی که چشمانی قهوه ای دارند رنگ های اناری، جگری و گوجه ای مناسب است و رنگ های خنثی و طیف قهوه ای فروغ این رنگ چشم را کاهش می دهد.

طیف رنگی صورتی برای کسانی که رنگ چشم سبز دارند مناسب است و باعث می شود رنگ چشم جلوه کند.

رژگونه آرایش را تکمیل و صورت را زیبا تر و دوست داشتنی تر می کند. کاربرد آن بسیار ساده و آسان است. بنابراین نباید در مصرف آن افراط به خرج بدهیم.

نوع رژگونه را انتخاب کنید: رژگونه های پودری و ژله ای برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند و رژگونه های کرمی هم برای پوست های خشک. هر نوعی که انتخاب می کنید باید رنگ آن با رنگ طبیعی پوست شما تناسب داشته باشد.بنابراین رنگی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی پوست شما را منعکس کند.

رنگی را انتخاب کنید که ویژگی های خوب صورت شما را نشان دهد و بیش از حد پر رنگ نباشد. به عنوان مثال قرمز روی صورت های روشن زیاد خوب به نظر نمی رسد اما برای پوست های تیره و برنز بسیار مناسب است.

اگر پوست روشنی دارید سعی کنید صورتی ملایم یا صورتی و برنز استفاده کنید.

تیرگی و روشنی رژگونه بسته به رنگ پوست تان است.صورت های تیره رنگ های روشن نیاز دارند در حالی که صورت های روشن رنگ های طبیعی مثل قهوه ای یا برنز نیاز دارند.

برای انتخاب رنگ مناسب رژگونه دست را به مدت 10 ثانیه مشت کنید در نتیجه رنگ انگشت ها همان رنگی است که باید برای رژگونه انتخاب کنید.

برس رژگونه با کیفیت باشد. هرگز برس کوچک و ارزان تهیه نکنید. اگر برس بی کیفیت باشد آرایش شما نیز بی کیفیت خواهد شد. هیچوقت از ابزارهایی مثل پنبه یا پدهای پنبه ای استفاده نکنید چون ابزارهای خوبی برای استفاده از رنگ دانه های رژگونه نیستند.

هنگام استفاده رژگونه فضا باید کاملا روشن باشد. هنگام آرایش یک آیینه کاملا تمیز و روشن انتخاب کنید تا صورت کاملا در آن مشخص باشد و بفهمید که چه کاری انجام می دهید. قبل از آرایش کارهایی که باید انجام دهید این است که صورت را بشوئید، دندان ها را بشوئید، کرم فونداسیون و برنزر را هم استفاده کنید.

رژگونه را در مرحله آخر آرایش زمانی که آرایش را تکمیل کرده اید استفاده کنید.

اگر رژگونه پودری استفاده می کنید یک برس اندازه متوسط را به رژ گونه بزنید و آن را تکان دهید تا رژ گونه های اضافی آن گرفته شود. اگر رژ گونه ژله ای استفاده می کنید با انگشت انگشتری این کار را انجام دهید. برای شروع خیلی کم رژگونه بزنید چون اضافه کردن رژگونه خیلی راحت تر از پاک کردن رژگونه اضافی روی صورت است.

صورت شبیه ماهی کنید. با این روش سیب گونه را پیدا می کنید. هنگام زدن رژگونه لبخند نزنید چون گونه ها بالا می رود و باعث می شود رژگونه پایین تر زده شود. سیب گونه همان برجستگی گرد گونه است.

رژگونه را روی سیب گونه بزنید و روی استخوان گونه ترکیب کنید. اگر از رژگونه کرمی یا ژله ای استفاده می کنید ابتدا به صورت نقطه ای روی گونه بزنید و سپس باانگشت یا با اسفنج آرایشی ترکیب کنید. برای این که ظاهری طبیعی داشته باشید حتما رژگونه را روی سیب گونه بزنید دوباره ترکیب کنید. قبل از ترکیب، رژگونه های اضافی را پاک کنید تا گونه ها بیش از حد رنگی نشود.

به گونه ها با برس ضربه بزنید. هیچوقت با برس روی گونه خط اریب نکشید چون آرایش را کاملا غیر طبیعی می کند.

برای ترکیب رژگونه از برس تمیز استفاده کنید.

در انتهای ترکیب با برس به طرف پایین بکشید تا موهای صورت به نرمی روی پوست بنشیند.

https://elanza.com/brand/voche

برای این که ظاهرتان جوان تر به نظر برسد سعی کنید رژگونه را پایین تر از سوراخ بینی نزنید و بیش از حد به بینی نزدیک نباشد.

اگر رژگونه زیاد زده اید می توانید از پودر تثبیت کننده برای کم رنگ کردن آن استفاده کنید.

سمت دیگر صورت را هم رژگونه بزنید و مراقب باشید حتما قرینه هم باشند.

در انتها روی صورت پودر تثبیت کننده بزنید.

https://elanza.com/brand/david-jones

 

ایلایتر به شما کمک می کند که گونه هایتان را برجسته، لب هایتان را حجیم و صورت تان را کشیده تر و بینی تان را باریک تر کنید. قطعا اجرای چنین ترفندی نیاز به آموزش دارد، چرا که شما باید محل دقیق استفاده از هایلایتر را بدانید و گرنه در صورت اجرای نادرست، نتیجه ی عکس خواهید دید.

 

در چه بخش هایی از صورت از هایلایتر استفاده کنیم؟

-استفاده از هایلایتر در گونه بسیار اهمیت دارد، محل دقیق آن ممکن است در فرم صورت هر فرد کمی متغییر باشد؛ اما بهترین محل برای استفاده از آن بالای استخوان گونه است. هایلایتر را بالای خطی که گوشه ی لب هایتان را به مرکز گوش وصل می کند، بکشید. در مرحله ی بعد، از بالای گوش تا بخش خارجی چشم را نیز با این روش روشن تر کنید.

 

– محل دیگری برای استفاده از هایلایتر برای قسمت بالای ابرو ها و قوس ابرو هاست. این کار باعث کشیده تر دیده شدن ابرو ها می شود.

-برای استفاده از هایلایتر در قسمت داخلی چشم ها، باید بسیار دقیق عمل کنید. این کار باعث می شود که چشم درشت تر و کشیده تر دیده شود. برای رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم ها نیز می توان از هایلایتر کمک گرفت. زیبایی چشم تاثیر بسزایی در جذابیت چهره دارد.

-اگر بینی پهن و نسبتا بزرگی دارید، می توانید با تکنیک هایلایت کردن، بخشی از پهنی آن را بگیرید. هایلایتر را روی استخوان بینی بزنید و این کار را تا نوک آن ادامه دهید.

-هایلایتر در قسمت باریک بالای لب و وسط لب ها، باعث می شود که لب پرتر و حجیم تر دیده شود. برای کسانی که لب بالایی شان باریک است و همیشه در هنگام استفاده از رژ لب دچار دردسر می شوند، پیشنهاد خوبی است که از هایلایتر استفاده کنند.

-برای کوچک کردن چانه و همچین پنهان کردن غبغب نیز می توان از هایلایتر استفاده کرد.

 

نکته ی مهم:

 

سعی کنید در استفاده از هایلایتر زیاده روی نکنید. روش استفاده ی درست از هایلایتر باعث زیبایی چهره خواهد شد و استفاده ی نا درست از آن قطعا نتیجه ی مطلوبی نخواهد داشت. برای همچنین سعی کنید برای خط لبخند و کناره های چشم از هایلایتر استفاده نکنید. استفاده ی مداوم از هایلایتر در این بخش ها باعث افزایش چین و چروک این قسمت از چهره خواهد شد.

 

قبل از هایلایتر چه کارهایی را باید انجام داد؟

-همیشه گفته شده است که قبل از استفاده از هر نوع لوازم آرایشی پوست باید آماده شود. استفاده از لوسیون های مرطوب کننده، کرم های مرطوب کننده و نرم کننده، سرم های روشن کننده، باعث می شود پوست صورت شما قابلیت جذب بهتری داشته باشند، همچنین لطافت و شادابی پوست تان را تضمین می کنند.

-بعد از مرطوب کننده و سرم ها، برای اینکه رطوب پوست تان را مدت بیشتری حفظ کنید، باید از پرایمر استفاده کنید. برای تثبیت رنگ پوست و انسجام بخشی به آرایش، می توان از مرطوب کننده های رنگی نیز استفاده کرد.

انواع هایلایتر:

– هایلایتر مایع:

هایلایتر مایع یکی از پر مصرف ترین مدل های هایلایتر است که به دلیل چند کاره بودن طرفداران زیادی دارد. این هایلایتر در 6 رنگ متنوع مناسب هر رنگی از پوست و همچنین کارآمد برای هر مدل آرایشی است.

-هایلایتر پودری:

هایلایتر پودری برای مواقعی است که می خواهید ظاهر همیشگی تان را کمی تغییر بدهید. هایلایترهای پودری مناسب مواقعی هستند که می خواهید آرایشی طبیعی داشته باشید که خیلی جلب توجه نکند.

 

-هایلایتر کرمی:

هایلایتر کرمی برای مجالس عروسی مناسب هستند زمانی که می خواهید آرایشی فوق العاده خیره کننده داشته باشید. توجه داشته باشید که از این نوع هایلایتر نباید به میزان زیاد استفاده کنید؛ چون باعث غیرطبیعی شدن آرایش تان می شود.

استفاده از هایلایتر:

بعد از انجام زیرسازی، نوبت به استفاده از هایلایتر می رسد، سعی کنید هایلایتر را به آرامی و روی چهره تان بکشید. اگر از هایلایتر پودری استفاده می کنید بهتر است از برس مخصوص برای کشیدن آن روی صورت کمک بگیرید. این کار را از ناحیه ی چشم شروع کنید، هایلایتر را به نرمی روی پلک ها بکشید و بخش های بیرونی چشم و استخوان گونه را با هایلایتر پوشش دهید. قسمت نوک بینی و کمان بالای لب ها را از یاد نبرید. در بخش پایانی، قسمت های داخلی چشم و بینی را هایلایت کنید.

 

 منبع:

https://ghasremaneli.com/5292/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B1%DA%98%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D9%88%D8%B3/