سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

به نقل از سایت آرایار برای انجام رژگونه زدن صحیح ابتدا باید فرم صورت را تشخیص داد.

اندازه طول صورت، اندازه خط فک، اندازه عرض پیشانی و گونه ها با توجه به اندازه آنها فرم صورت را شناسایی کرده و به شکل صحیح به گونه ها شکل می دهیم.

آموزش رژگونه زدن صورت لوزی

برای این فرم صورت رژگونه را به شکل مثلث زده و قمست بیرونی استخوان گونه را تیره و رژگونه را روی استخوان گونه می زنیم. بهتر است از از دو رنگ رژگونه استفاده کنید؛ یک رژگونه تیره برای فرم دادن به صورت بر اســــاس نوع آن و یکی رژگونه روشن‌ تر که به وسیله آن سایه‌ هایی که می‌خواهید را ایجاد نمایید.

https://elanza.com/brand/face-doux

آموزش رژگونه زدن صورت مربع

برای این فرم صورت که باید طوری رژگونه بزنیم که صورت گردتر به نظر بیاید. رژگونه را تا خط فک امتداد می دهیم و به سمت بیرون صورت محو می کنیم. یا بصورت یگ مثلث روی استخوانه گونه رژگونه را به سمت پایین پخش می کنیم. فراموش نکنید که قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت و خط فک است را کمی تیره تر کنید. 

آموزش رژگونه زدن صورت کشیده

برای این فرم صورت از قسمت لاله گوش به سمت استخوان گونه بصورت افقی رژگونه می زنیم. کمی رژگونه تیره  روی گونه و در ناحیه چانه با رنگ ملایم تر  استفاده می کنیم تا صورت متعادل تر شود.

آموزش رژگونه زدن صورت گرد

نحوه رژگونه صحیح برای صورت گرد باید طوری باشد که صورت کشیده تر به نظر بیاید. یعنی رژگونه را از روی استخوان گونه به سمت گوشه لب بصورت عمودی می زنیم. رنگ رژگونه را تیره انتخاب می کنیم. با پوشاندن ناحیه زیر استخوان گونه تا شقیقه صورت را باریک تر نشان می دهیم تا صورت گرد، کشیده تر به نظر برسد.

2 قانون اصلی برای رژگونه زدن صحیح

1- استفاده از قانون دو انگشت

https://elanza.com/brand/comeon

استفاده از دو انگشت از گوشه بینی تا گوشه لب برای زدن رژگونه، کانتورینگ یا هر چیز دیگری که قرار است در اون ناحیه از صورت زده شود.

2- خط رژگونه

خط رژگونه را فقط تا امتداد مردم چشم اجازه داریم بکشیم.

زمانی که تمام رژگونه‌های آرایشی را امتحان می‌کنید، یافتن رژگونه‌ای که به جای ظاهر مسخره و افتضاح، باعث درخشندگی طبیعی صورتتان شود کار دشواری خواهد بود. تشخیص این‌که کدام رنگ برای ته‌رنگِ پوست سرد یا گرمتان کارایی بیشتری دارد، تغییر عمده‌ای در بهترین انتخابتان به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید رنگ پوستتان را شناسایی کنید تا بتوانید بهترین رژگونه را برایش انتخاب کرده و رنگ صورتتان را روشن‌تر کنید.

برای انتخاب بهترین رنگِ رژگونه، نخست این مسئله را تشخیص دهید که ته‌رنگِ پوستتان گرم است یا سرد. برای مثال اگر ته‌رنگِ پوستتان سرد باشد، رژگونه‌ای با رنگ گرم با آن همخوانی نخواهد داشت، در حالی‌که رژگونه‌ای با ته‌رنگ سرد درخشندگی بیشتری به پوستتان خواهد داد.

با پوشیدن یک تی‌شرت سفید و ایستادن در مقابل آینه با پس‌زمینه سفید، می‌توانید رنگِ پوستتان را تشخیص دهید. تا جایی که می‌توانید سعی کنید اطرافتان چیزهای سفید باشد. بعد از نگه داشتن یک لباس یا گردن‌بند طلایی در زیر صورتتان، یک لباسِ نقره‌ای یا گردن‌بند نقره‌ای نگه دارید تا تشخیص رنگ پوست برایتان راحت‌تر باشد. کدام یک بیشتر به شما می‌‌آید؟ اگر نقره‌ای بیشتر به شما می‌آید، پس ته‌رنگِ پوستتان سرد است و اگر طلایی برازنده شماست، پس ته‌رنگ پوستتان گرم خواهد بود، و اگر هم هر دو رنگ به پوستتان می‌‌آید پس باید گفت که رنگِ پوستتان خنثی‌ست. 

رژگونه‌هایی که در خانواده هلویی و مرجانی قرار دارند بیشتر برای ته‌رنگ‌های گرم مناسب‌اند؛ در حالی‌که صورتی خالص و رنگ‌های قرمز بر روی پوست‌های با ته‌رنگ سرد بیشتر خود را نشان می‌دهد. 

رژگونه‌ها به شکل موس، رنگیزه‌ای، پودری، کرمی و چسبان وجود دارند. اگر پوستتان معمولی یا خشک است، رژگونه‌های به فرم موس، رنگیزه‌ای و کرمی برای آن بسیار عالی خواهد بود و در کل باعث می‌شود پوست حالت زنده و درخشان پیدا کند. این نوع رژگونه‌ها به خوبی ترکیب شده و در تمام روز ماندگاری خود را حفظ می‌کنند. اگر پوستتان حالت چرب دارد، رژگونه‌ی پودری باعث کاهش درخشندگی آن شده و با کرم‌پودرتان به خوبی ترکیب می‌شود. اگر می‌خواهید آرایش مختصری روی صورتتان داشته باشید، می‌توانید بی‌آنکه کرم‌پودرتان از بین برود رژگونه‌ را پاک کنید.

زمانی که رنگِ پوستتان را تشخیص دادید، می‌توانید متناسب با فصل، رنگ رژگونه مورد نظرتان را انتخاب کنید. بهار فرصتی عالی برای امتحان کردن رنگ‌های روشن‌تر است. فرقی نمی‌کند که از رنگ‌های زنده و درخشان استفاده کنید یا رنگ‌های خنثی و نرم یا حتی رنگ‌های کم‌رنگ، بهتر است رنگِ رژگونه شما بهترین هم‌خوانی را با لباستان داشته باشد.

چند نمونه از رنگ‌های بهاری:

-رژگونه کرمی صدفی: این رنگِ خنثی با هر نوع لباس در رنگ‌های مختلف هم‌خوانی داشته و ست خواهد بود،‌ اما بهتر است آن را با رنگ‌های پررنگ امتحان کنید.

-رژگونه مومی صورتی: آیا لباستان به رنگ کم‌رنگ یا خنثی است؟ پس بهتر است برای صورتتان از رژگونه صورتی استفاده کنید چرا که با پوستتان بیشتر هم‌خوانی خواهد داشت.

-رژگونه چسبی مرجانی: اگر لباس سفید، کتانِ راه‌راه و یا حتی مدل گل‌دار پوشیده‌اید، استفاده از رژگونه‌های مرجانی روی صورت بهترین گزینه برای حفظ درخشندگی آن بدون بر هم خوردن ست لباس‌هایتان خواهد بود.

-رژگونه پودری به رنگِ قاصدکی: پودرهای روشن‌کننده با هر رنگی هم‌خوانی دارند؛ چرا که آنها رنگ‌های افزودنی ملایم و خفیفی هستند که به صورتتان اضافه می‌شوند. مهم نیست که رنگ یا ته‌رنگ پوستتان چیست، پودرهای روشن‌تر باعث از بین رفتن سایه‌های صورت شده و سایه‌های ظریف‌تر و ملایم‌تری روی صورت به جا می‌گذارد. 

https://elanza.com/brand/liesel

-رژگونه موسی با مایه‌های صورتی یا ساتن هلویی: رنگ‌های صورتی روشن‌تر برای تکمیل لباس‌هایی با رنگ شربتی، صورتی پررنگ و حتی رنگ‌های خنثیِ ساده بسیار مناسب‌اند. استفاده از این رنگ‌ها، ساده‌ترین روش برای روشن‌تر کردن صورت است.

طرزتهیه رژگونه

طرزتهیه رژگونه | شاید بتوان گفت در تمام طول سال برای استفاده هر روزه و معمولی، تنها یک رنگ

رژگونه استفاده می شود، رنگی طبیعی که کمی رنگ به چهره اضافه کند و آن را شاداب تر نشان دهد.

به گزارش پرشین وی بنابراین بد نیست این رنگ را به شکلی کاملا طبیعی خودتان فراهم کنید و در این

مطلب با یک روش بسیار آسان برای ساخت رژگونه طبیعی آشنا خواهید شد.

طرزتهیه رژگونه

طرزتهیه رژگونه خانگی

وسایل مورد نیاز:

پودر چغندر

پودر نشاسته ذرت

اسطوخودوس (اختیاری)

کاسه برای مخلوط کردن مواد

قاشق اندازه

گیری

محفظه ای برای نگهداری محصول نهایی

طرزتهیه رژگونه در منزل

مرحله 1: روشن به تیره

در یک کاسه حدود یک قاشق چایخوری نشاسته

ذرت ریخته و در نظر داشته باشید که رفتن از

رنگ روشن به تیره راحت تر است.

بنابراین با یک پایه روشن شروع کنید تا کنترل رنگ برای شما ساده تر شود.

طرزتهیه رژگونه

نحوه ساخت رژگونه پودری در منزل

مرحله 2: افزودن رنگ قرمز

حدود نیمی از قاشق چایخوری پودر چغندر را به

مخلوط اضافه کرده و دو مواد را خوب هم بزنید تا مخلوط یک دستی شود.

طرزتهیه رژگونه

ساخت رژگونه با پودر چغندر

این مخلوط به خودی خود برای هدف شما کافی است ولی شما می توانید حدود

2 الی 3 قطره

اسطوخودوس به محصول اضافه کنید تا کمی چسبناک تر شود.

طرزتهیه رژگونه

ساخت رژگونه طبیعی در منزل

مرحله 3: کنترل رنگ

با استفاده از یک قلمو آرایشی رژگونه، رنگ را روی

دست تان تست کنید و ببینید آیا باید بیشتر پودر چغندر و یا پودر نشاسته به آن اضافه کنید، بستگی

به این دارد که رژگونه دلخواه شما چه میزان تیره یا روشن باشد.

طرزتهیه رژگونه

چطور در خانه رژگونه بسازیم

پس از راضی شدن از رنگ دلخواه، آن را به ظرفی که آن را از

قبل تهیه کرده اید، منتقل کنید.

در زیر رژگونه خانگی روی گونه تست شده است.

طرزتهیه رژگونه

انواع مختلف دیگر از رژگونه های خانگی

ساخت رژگونه های خانگی بسیار آسان است و حتی می توان با مواد متفاوت، انواع مختلفی از

آنها را تهیه کرد که در زیر به چند به مورد آن اشاره می کنیم:

رژگونه کرمی

برای ساخت رژگونه

کرمی در منزل تنها کافی است مقداری از هر مرطوب کننده صورت را با پودر رژگونه مخلوط کنید و طبق

دلخواه تان تیره روشنی رنگ آن را تنظیم کنید.

مرطوب کننده انتخابی شما بهتر است از نوع سازگار با پوست تان انتخاب شود.

ساخت رژگونه کرمی

رژگونه اکلیلی و براق

با افزودن مقدار کمی پودر اکلیل یا پودر میکا به هر رژگونه خانگی

اعم از پودری یا کرمی می توانید نوع اکلیلی آن را بسازید.

طرزتهیه رژگونه

رنگ گونه

یکی دیگر از روش های خانگی برای ساخت رژگونه ، ساخت یک رنگ گونه است.

تنها کافی است در مقدار کمی آب، رنگ غذا و در صورت دلخواه گلیسیرین گیاهی به آن استفاده کنید.

 

 

منبع:

http://www.arayar.com/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-166/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%DA%98%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B2%D8%AF%D9%86-%D8%B5%D8%AD%DB%8C%D8%AD-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%DA%98%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B2%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F-2149/