سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

حتما تا به امروز اسم فیبروز ابرو را زیاد شنیده اید ، این روش بسیار خلاقانه و هوشمندانه، با این هدف ایجاد شد که جایگزین روش های قدیمی شود تا بتوان تاتوی ابرو را به طبیعی ترین حالت ممکن انجام داد.این تکنیک در سطح جهان با استقبال زیادی مواجه شد و علت آن هم طبیعی بودن این تکنیک است. این روش که همان هاشور ابرو است ، رنگ را به صورت خطوط مویی و خیلی نازک در جهت رویش ابرو می کشد و نتیجه کار را دقیقا مانند تار موی ابرو می کند و همچنین به وسیله قلم بدون دستگاه انجام می شود.

https://elanza.com/mag/the-best-primer-brand/

 

طبیعی بودن و برخی عوامل دیگر مثل پاک کردن تاتو باعث شد عده ی زیادی علاقمند به انجام آن شوند. پاک کردن تاتو ابرو بدون شک در گذشته کاری نسبتا مشکل و پر هزینه بود از این حیث که رنگ زیر پوست به دلیل زیاد بودن باید طی چند مرحله با لیزر پاک می شد و همچنین بعد از پاک شدن همیشه ردی طوسی، سبز یا بنفش روی ابرو ایجاد میشد، یکی از چندین مزایای مهم فیبروز ابرو راحت پاک شدن آن و تغییر مدل آن است.

از دیگر مزایای آن از جمله مناسب برخی نواقص ابرو یا نا قرینگی،ریختگی در قسمتهایی از ابرو، زخم هایی در ابرو که باعث سوخته شدن ریشه ابرو در برخی قسمت ها شده باشد، مناسب افرادی که در فصل های گرم از استخر استفاده میکنند، یا افرادی که ورزشکار هستند، برخی افراد که شاغل هستند و باید چند دقیقه ای را در طول روز برای آرایش ابرو اختصاص دهند، پر کردن خط نازک ابرو... از جمله مزایایی است است که فیبروز ابرو را بسیار پرطرفدار کرده است.

فیبروز ابرو در واقع تکنیک جدید از هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ است ، بعد از روش میکروپیگمنتیشن که با دستگاه انجام می شد، روش میکروبلیدینگ هم ابداع شد و به سرعت مورد توجه و محبوبیت قرار گرفت. روش میکروبلیدینگ که با قلم و به صورت دستی انجام می شود، تکنیکهایی دارد که مدل های زدن ابرو در آن متفاوت است. فیبروز هم یکی از همان تکنیک هاست که زاویه کشیدن خطوط و طرحی که هاشور زده می شود متفاوت است. در این تکنیک برای بهتر شدن نتیجه می توان از تیغ بلید یو استفاده کرد. تیغ یو به علت داشتن منهنی در گوشه ها خطوط را طبیعی تر می کشد.یکی دیگر از راه کارهای بهتر شدن نتیجه چرخاندن قلم در بین انگشتان هنگام کشیدن خط است.زمانی که می خواهید خطی مثل تار موی ابرو بکشید اگر قلم را در دست بچرخانید خط کشیده شده کمی انحنا دار و مثل ابرو دیده می شود.

در فیبروز ابرو معمولا از رنگهای تیره تر باید استفاده شود.چون این تکنیک به صورت دستی انجام می شود رنگ تزریق شده در لایه سطحی تری از پوست قرار می گیرد، امکان ریزش رنگ هم بیشتر است. بنابراین رنگ های روشن بعد از ریزش تقریبا محو می شوند و نتیجه کار را از بین می برند. ولی رنگ های تیره ماندگاری بالاتری خواهند داشت. البته باز هم باید به پوست مشتری و رنگ چشم توجه شود.نباید نسبت به پوست رنگ خیلی تیره انتخاب شود یا برعکس ، همیشه باید متناسب با پوست مشتری رنگ انتخاب شود و حتما هم به شخص توضیح دهید که علت انتخاب رنگ چیست.

یک نکته مهم در فیبروز ابرو رعایت فاصله خطوط از هم است.اگر خطوط چسبیده به هم کشیده شود بعد از مدتی تبدیل به سایه خواهد شد که اصلا جالب نیست. در بالاتر هم اشاره کردیم که پاک کردن تاتو ابرو در فیبروز راحت تر انجام می شود.زیرا رنگ به صورت هاشور کشیده می شود و پاک کردن آن را بعد از مدتی راحتت تر می کند.اما اگر این تکنیک به درستی انجام نشود و آن را به سایه تبدیل کند پاک کردن این تکنیک را کمی سخت خواهد کرد.

https://elanza.com/mag/hair-decolorization/


بد نیست کمی از ابزار کار آن و نحوه انجام آن هم بدانید. فیبروز به وسیله قلم مخصوص و تیغ بلید انجام می شود. این روش بدون دخالت دستگاه و با فشار دست صورت می گیرد.معمولا قلم های فیبروز شبیه به خودنویس بلند و باریک هستند که سر آن جای قرار گیری تیغ است.تیغ بلید بسیار ظریف و کوچک است که دو نوع یو و اسلوپ دارد.

آموزش تاتو ابرو به روش فیبروز هم به اندازه انجام آن کاملا پرطرفدار است .فیبروز شاخه ای از روش هاشور ابرو است که در موسسه میکرو آکادمی انجام می شود.

یکی دیگر از روش های جدید در آرایش دائمی صورت تکنیک بن مژه است که این تکنیک هم بسیار طبیعی و ظریف انجام می شود. ممکن است بن مژه را با خط چشم اشتباه بگیرید اما باید بدانید که این دو روش با هم تفاوت دارند.بن مژه خطی بسیار ظریف و باریک است که درست در راستای خط مژه کشیده می شود،این خط دنباله ندار و پهن هم کشیده نمی شود.انجام این تکنیک برای افرادی که طرفدار خط چشم نیستند بسیار مناسب است،و باعث گیرایی چشم ها می شود.این تکنیک نسبتا دخترانه تر است و باعث پرتر نشان دادن مژه های شما می شود.

مداد ابرو ابتدا به تنه مو صدمه می‌زند و سپس ریشه مو را از بین می‌برد و اگر این استفاده به صورت مکرر باشد می‌تواند آسیب‌های بیشتری را داشته باشد.

دکتر امیرهوشنگ احسانی، عضو هیات علمی پزشکی تهران، با اشاره به استفاده زنان و دختران جوان از مداد ابرو گفت: مداد ابرو که رنگ را با فشار وارد مو می‌کند می‌تواند باعث ریزش و کم شدن ابروان ‌شود. دکتر احسانی در خصوص آسیب‌های فراوانی که مداد ابرو می‌تواند به ریشه مو وارد می‌کند، اظهار داشت: استفاده مداوم و هر روزه از مداد ابرو می‌تواند بسیار آسیب‌زننده باشد، به طوری که ابتدا به تنه مو صدمه می‌زند و سپس ریشه مو را از بین می‌برد و اگر این استفاده به صورت مکرر باشد می‌تواند آسیب‌های بیشتری را داشته باشد.

وی توضیح داد: با اینکه رنگ مو موجب ریزش نمی‌شود اما مداد ابرو می‌تواند حتی از رویش مو نیز جلوگیری کند. عضو هیات علمی پزشکی تهران در مورد استفاده از خط چشم گفت: پوست پلک نازک‌ترین قسمت چشم است، به همین خاطر استفاده از مواد آرایشی می‌تواند بالاترین ریسک را داشته باشد. وی در خصوص استفاده از خط چشم هشدار داد: استفاده از خط چشم شیوع اگزماهای دور چشم را افزایش داده است که افزایش اگزماهای دور چشم مهم‌ترین عامل برای بروز عفونت‌ها است.

دکتر احسانی درمورد عامل ایجادکننده این اگزماها خاطرنشان کرد: زنان ممکن است از مواد آرایشی ارزان قیمت که معمولا قاچاق و دارای ترکیبات ارزان‌قیمت هستند استفاده ‌کنند. وی در ادامه تصریح کرد: استفاده از مواد آرایشی که کیفیت بالایی ندارد ریسک‌های التهابی را بالا می‌برد و می‌تواند ناقل عفونت‌ها باشد. دکتر احسانی در پایان بیان کرد: مواد آرایشی در حال حاضر مشکل‌های پوستی، حساسیت‌های شدید، خارش، التهاب‌های دور چشم و عفونت‌های دیگر را ایجاد کرده است.

تقریبا همه ما حداقل یکی از پالت های چند رنگ سایه توی لوازم آرایشیمون داریم که فقط چند تا از رنگ هاشو استفاده کردیم بقیه رنگ ها همه بدون استفاده موندن که حتی نمیدونیم چه کاربردی میتونن داشته باشن. باید یاد بگیریم که چجوری از تمام رنگ های سایه استفاده کنیم.

هر وقت در سایه رو باز می کنید ابتدا روشن ترین رنگ های سایه رو انتخاب کنید و از اون ها به عنوان هایلایتر برای استخوان ابرو و گوشه چشم ها استفاده کنید.

از رنگ های متوسط برای ترکیب کردن رنگ های سایه استفاده کنید.

و از رنگ های تیره برای چین پلک و اطراف خطوط مژه استفاده کنید.

https://elanza.com/mag/what-is-botox-hair/

 

اگه تصمیم دارید فاصله بین چشم ها رو بیشتر نشون بدید با استفاده از سایه های تیره توجه رو به گوشه خارجی چشم جلب کنید. برای چشم هایی که فاصله زیادی دارن روی پلک بیشتر از رنگ های متوسط استفاده کنید و از سایه های تیره تر فقط برای قسمت خارجی پلک استفاده کنید.

استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم ها قسمت هایی هستند که باید در آرایش چشم برجسته نشان داده شوند. بنابراین برای این قسمت ها باید از رنگ های سفید، شامپاینی یا سایه های براق استفاده کرد. زیرا این رنگ ها چشم ها را روشن تر و درخشان تر نشون میدن.

استفاده از رنگ های متوسط در قسمت چین پلک به پلک ها عمق داده و بزرگ جلوه میده. یک رنگ متوسط طیف سرد یا گرم روی قسمتی از پلک که تو رفتگی بیشتری داره بکشید و خطوط مشخص رو ترکیب و محو کنید.

رنگ های عمیق سایه باید در گوشه خارجی چشم استفاده بشه. یعنی انتهایی ترین لبه چین پلک که به موازات انتهای ابروهاست. معمولا برای آرایش اسموکی از رنگ های تیره در این قسمت پلک استفاده میشه.

یکی از قسمت های چشم که میشه از هر رنگی برای سایه استفاده کرد قسمت خط مژه پایین چشم هاست. در انتخاب رنگ ها برای این قسمت چشم کاملا آزاد هستید و می تونید هم از رنگ های تیره و هم از رنگ های روشن استفاده کنید.

بهترین براش برای ترکیب سایه ها براش مخروطی شکل هست که هر چه بزرگ تر و نرم تر باشه کار ترکیب رو راحت تر انجام میده. اما اگه میخواید سایه خوب روی پلک بشینه باید از براش سفت و پرپشت استفاده کنید.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/pencil-eyebrows-roots-from-the-ceterum.html