سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

رژلب خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید رژلب خوب باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟
در نهایت برای آرایش لب زیبا و حرفه ای چه اقداماتی باید انجام شود؟
در لحظه اول شاید آرایش لب حرفه ای چندان سخت به نظرتان نرسد و هر خانمی فکر کند که می تواند با کمترین امکانات آرایش لب بی نقص و حرفه ای داشته باشد اما بهتر است بدانید آرایش لب خیره کننده و منحصربفرد نیاز به توجه و وقت گذاشتن بسیاری دارد که در عین حال باید به یکسری نکات مهم نیز توجه داشته باشید، در ادامه این مطلب ما شما را با نکات مهم برای حرفه ای رژلب زدن آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

نکات مهم در هنگام رژلب زدن

رژلب از محبوب ترین و پرکاربردترین محصول آرایشی در میان محصولات آرایش خانم ها است که از گذشته تاکنون جایگاه خود را حفظ کرده است و بسیار مورد توجه علاقمندان خود است، لازم است بدانید که آرایش لب و رژلب زدن نیز قوانین خاص خود را دارد و اگر شما مایل هستید هنگام رژلب زدن با مشکلی روبرو نشوید باید حداقل یک سری از نکات زیر را رعایت کنید.

  • آماده سازی لب: آماده سازی لب ها با بالم لب اولین مرحله آرایش لب حرفه ای است که شما باید قبل از رژلب زدن به آن توجه داشته باشید، اگر مایل هستید ترک و پوسته پوسته لب هایتان را از دید مخاطبین پنهان کنید بهتر است در ابتدای امر لب های خود را آبرسانی و تغذیه کنید تا لب هایی نرم و لطیف داشته باشید. یکی دیگر از خاصیت های استفاده از بالم لب هیدراته کردن لب های شما است و شما می توانید از بروز چین و چروک و خشکی لب هایتان در طولانی مدت جلوگیری کنید. بالم لب یا پرایمر یکی از بهترین زیرسازهای آرایش لب است که شما می توانید برای خرید یا آگاهی از قیمت پرایمر به الانزا مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری از این محصول آرایشی جذاب دیدن کرده و برحسب سلیقه، تجربه و بودجه خود خریدتان را انجام بدهید.
  • استفاده از کانسیلر: پس از بالم لب یا پرایمر لب حال نوبت آن است که از یک پایه برای لب های خود استفاده کنید، برای خوش حالت کردن لب های خود شما می توانید از یک کانسیلر استفاده کنید که علاوه بر زیبایی مدت زمان طولانی تری رژلب را روی لب های شما نگه خواهد داشت. برای استفاده از کانسیلر می توانید از یک براش تخت استفاده کنید و کانسیلر را روی لب های خود بزنید در نهایت روی آن از رژ لب استفاده کنید و دوام آرایش لب خود را بالا ببرید.
  • خط لب بکشید: پس از مات و بی رنگ کردن طح لب هایتان حال نویت آن است که از یک مداد لب استفاده کنید، خط لب به لب های شما وضوح بیشتر و پر رنگ تری خواهد داد تا جایی که سعی کنید هنگام خط لب زدن از خط اصلی لب های خود دور نشوید و به طور دقیق و طبیعی روی لب خود را با مداد لب با رنگ دلخواه تان رنگ آمیزی کنید. برای کشیدن خط لب شما می توانید از یک گوشه لب شروع به کار کرده و پس از آن به سمت دیگر بروید، فراموش نکنید که انتخاب خط لب مناسب با رنگ رژلب یا استایل تان کار بسیار سختی بوده و نیاز به دقت بسیاری خواهد داشت.
    اگر می خواهید رژلب حرفه ای داشته باشید بهتر است از مداد لب هم رنگ یا یک الی دو درجه تیره تر از رژلب خود استفاده کنید تا لب هایتان خیره کننده و جذاب به نظر برسد. هنگام استفاده از خط لب توجه داشته باشید نیاز نیست خیلی بخ خطوط داخل لب هایتان توجه داشته باشید و تنها به خطوط بیرونی لب خود توجه کنید چرا که رژلب روی خطوط داخلی لب شما قرار خواهد گرفت و رنگ داخلی آن مشخص نخواهد شد. در هنگام خرید رژلب توجه داشته باشید هرچه جنس خط لب شما نرم تر باشد کشیدن آن راحت تر خواهد بود.
  • درست رژلب بزنید: پس از انجام با دقت تمامی مراحل بالا حال نوبت آن است که اقدام به رژلب زدن کنید، در این مرحله کافی است رنگ مورد علاقه خود را برداشته و آن را داخل خط لبی که دور لب های خود کشیده اید بزنید. فراموش نکنید که اگر لب های خشکی دارید از رژلب های مات استفاده نکرده و خشکی لب خود را دو برابر نکنید و با استفاده از رژلب های حاوی مرطوب کننده می توانید در کنار آرایش لب هایتان آن را آبرسانی کنید و از خشکی بیش از حد آن جلوگیری کنید.توجه داشته باشید اگر لب های باریکی دارید ابدا از رژهای با رنگ تیره استفاده نکنید چرا که این تیرگی باریک بودن لب های شما را بیشتر نمایان خواهد کرد و زیبای خاصی به لب شما نمی بخشد.
  • برق لب یا رژ لب شاین دار: در انتهای آرایش لب هایتان نیز می توانید از رژلب های براق یا یک برق لب برای جلوه بخشیدن بیشتر استفاده کنید، برق لب حالتی از حجم دهندگی را به لب های شما می دهد که برای کسانی که لب های باریک دارند هم گزینه ای مناسب به حساب می آید.
  • پاک کردن رژلب: نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما باید در نهایت آرایش لب هایتان را همانند آرایش چشم خود جداگانه از روی لب هایتان پاک کنید و می توانید پس از آن نیز لب های خود را اسکراب زده و پس از پاکسازی و برداشتن سلول های مرده پوست لب به سراغ مواد مغذی رفته و لب هایتان را آبرسانی کنید.

روش صحیح رژلب زدن

روش صحیح رژلب زدن روش صحیح رژلب زدن
  1. باتوجه به فرم لب های خود رنگ رژلب تان را انتخاب کنید، به طور مثال اگر لب های نازکی دارید بهتر است به سراغ رژلب های براق و رنگ روشن بروید و اگر لب های بزرگی دارید بهترین گزینه برای شما رژلب های تیره و مات هستند.
  2. به یاد داشته باشید رژلبی انتخاب کنید که با رنگ پوست تان هماهنگی داشته باشید، اگر پوست تان سفید است از رژلب های رنگ روشن مانند صورتی، گلبهی، هلویی و قرمز استفاده کنید. اما اگر پوست تیره ای دارید رژلب های تیره مانند جیگری، زرشکی، بنفش و قهوه ای مناسب با رنگ پوست تان است.
  3. در هنگام کشیدن رژلب اگر خطوطی روی لب های شما ایجاد می شود که اشتباه کشیده اید را قبل از استفاده از رژلب توسط یک گوش پاک کن تمیز کنید.
  4. اگر می خواهید رژلب تان مات شود می توانید کمی از پودر فیکس بر روی لب های خود استفاده کنید و بگذارید چند ثانیه بماند، پس از چند دقیقه می توانید به کمک یک فرچه به صورت ضربه ای روی لب های خود آن را پخش کنید.
  5. از برخورد رژلب با دندان های خود پرهیز کنید، چرا که نه تنها جلوه ای خوب ندارد گاهی ممکن است ترکیبات رژلب شما برای میل کردن مناسب نبوده.
  6. به یاد داشته باشید هیچگاه از محصولات تاریخ گذشته و بی کیفیت استفاده نکنید، شما می توانید برای خرید و آگاهی از قیمت رژلب به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و در صورت مناسب بودن قیمت ها و بررسی کیفیت محصولات خرید خود را انجام بدهید.
  7. اگر می خواهید لب هایی قلوه ای داشته باشید می توانید از هایلایتر کرمی روی کمان مرکز لب بالای خود بزنید.

برای ادامه مطالب به سایت زیر مراجعه نمایید: 

 

https://virgool.io/@elanzacom/%D8%AA%D8%B1%D9%81%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D8%B2%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-q2vgrgakag06