سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

پوست یکی از قسمت‌­های بیرونی بدن می­‌باشد که سلامت و زیبایی آن بسیار حائز اهمیت است. راه­‌های مختلفی برای حفظ سلامت پوست وجود دارد مانند تغذیه سالم، محافظت از پوست در برابر نور آفتاب، استفاده از کرم­‌ مرطوب کننده، ضدآفتاب و sunscreen ها و… که هر یک به نوبه خود می­‌تواند جلوی مشکلات پوستی را بگیرد. کرم‌­های مرطوب کننده پوست وظیفه نرم کردن لایه‌­های خارجی پوست و افزایش رطوبت پوست را بر عهده دارند که برخی از این کرم­‌ها جنبه درمانی هم دارند. یکی از لوازم مراقبتی پوست کرم مرطوب کننده برای پوست‌­ های چرب­ و جوش‌ ­دار است که در این مقاله قصد داریم درباره آن مطالبی را ارائه کنیم. برای این که محصولی مناسب مراقبت از پوست خود بیابید باید نوع پوست خود را بشناسید تا محصولی که خریداری می­‌کنید با پوست شما سازگار باشد در غیر این صورت آن محصول ممکن است موجب خشکی پوست، سوزش، چربی اضافی و جوش روی پوست گردد. کسانی که چربی بیش از اندازه روی پوستشان دارند ممکن است به عوارضی مانند آکنه و جوش مبتلا شوند؛ از این ­رو به کرم مرطوب کننده برای پوست­‌ های چرب و جوش ­‌دار نیاز دارند.

 پوست­ های چرب و جوش­ دار چگونه پوستی است؟

خارجی‌­ترین لایه پوست وظیفه محافظت از لایه­‌های درونی را دارد و کسانی که پوست های چرب و جوش ­دار دارند همواره بدنبال راهی هستند تا این مشکل را برطرف کنند. در اینجا باید گفت دلایل مختلفی برای جوش زدن پوست وجود دارد مانند عدم محافظت از پوست در برابر گرد و غبار و اشعه خورشید، استفاده از کرم­‌های نامناسب و موارد دیگر، که برای درمان آن می­‌توانید از روش­‌های خانگی استفاده کنید. اولین قدم شستشوی روزانه صورت با محصولاتی که فاقد چربی هستند مانند صابون­‌های فاقد چربی که توصیه می­‌شود یکبار در صبح و یکبار در شب این کار را انجام دهید و پوست خود را کاملاً خشک نمایید و بعد از کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب و جوش دار که حاوی ترکیبات مناسب هستند برای حذف چربی اضافی از روی پوست استفاده نمایید که همان طور که گفتیم در زمان خرید به فاقد چربی بودن آن دقت کنید و همیشه محصولاتی که بر پایه آب و فاقد چربی و مسدود کردن منافذ باز هستند برای مرطوب کردن پوست­ های چرب و جوش ­دار مناسب هستند.

 

 

 

کرم مرطوب کننده برای پوست­ های چرب و جوش­ دار

چندین مارک مختلف از کرم مرطوب کننده برای پوست­ های چرب و جوش ­دار در برندهای ایرانی و خارجی وجود دارد که هر یک محصولاتی را با کیفیت‌­های مختلف تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌­دهند. انتخاب یک کرم مرطوب کننده برای پوست­‌ های چرب و جوش­ دار یکی از دغدغه­‌های فکری کسانی است که بدنبال چنین محصولی هستند. ممکن است برخی به اشتباه تصور کنند که استفاده از کرم‌ ­های مرطوب کننده مناسب کسانی است که پوست خشک یا معمولی دارند اما باید بدانید که نقش این کرم‌­ها شادابی و حفاظت از پوست در برابر عوامل محیطی می‌­باشد. کسانی که پوست خشک دارند برای جبران رطوبت از دست رفته نیاز به یک کرم غلیظ دارند بر عکس پوست­‌های چرب که نیاز به کرم یا لوسیون سبک دارند. همچنین برخی افراد پوست حساسی دارند و برخی محصولات ممکن است باعث خارش یا قرمزی پوستشان گردد. از این‌­رو بهتر است که یک ارزیابی از پوست خود داشته باشند و یا از یک مشاوره بخواهند که کرم مرطوب کننده مناسب را به آنها معرفی کند.

 

در اینجا برخی از مدل­‌های کرم مرطوب کننده برای پوست­ های چرب و جوش­ دار را معرفی می‌کنیم. کرم مرطوب کننده درمالیفت از جمله باکیفیت‌­ترین و مرغوب‌ترین محصولات ایرانی می‌باشد که از سال 1393در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو با هدف ارائه درمان‌های تخصصی مشغول به فعالیت است. از برخی محصولات این برند می­‌توان به ژل شستشوی پوست چرب درمالیفت مدل sebofit حجم 200 میلی­لیتر، مناسب پوست چرب و جوش­ دار، فاقد صابون و پارابن، ضد باکتری و ضد قارچ و…، کرم مرطوب کننده پوست چرب هیدرالیفت AC درمالیفت 50­ میلی­لیتر کاهش دهنده میزان ترشحات سبوم، دارای آسپارلین، سدیم لاکتیت و… اشاره کرد. برند سینره یکی دیگر از تولیدکنندگان داخلی در زمینه مراقبت پوست و مو نیز کرم‌­های مختلفی برای انواع پوست تولید می‌­کند؛ از جمله کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره مدل Hydra plus مخصوص پوست چرب با ساختاری سبک و فاقد چربی، رطوبت‌­رسانی عمیق، بدون ایجاد حساسیت و… اشاره کرد. برند کامان با استاندارد بالا و یکی از پرفروش‌ترین برندهای آرایشی بهداشتی ایرانی، محصولاتی از قبیل کرم مرطوب کننده برای پوست­ های چرب و جوش ­دار را تولید می­‌کند.

منبع