سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

ولنتاین یک روز جذاب و عاشقانه برای همه افراد در سنین مختلف، علی الخصوص جوانان است. در این روز کسانی که عاشق هستند، برای نشان دادن عشق ومحبت خود به یکدیگر هدیه ولنتاین می‌‌دهند.

ولنتاین چه روزی است؟

تاریخ روز ولنتاین در اکثر کشورهایی که روز عشق را جشن می‌گیرند، مطابق با تقویم میلادی 14 ماه فوریه مصادف با 25ام بهمن ماه است. گفتنی است که هدیه‌ و رسم و رسوم ولنتاین در کشورهای مختلف متفاوت است، اما آنچه که بیشتر متداول است، جشن گرفتن روز عشق در این تاریخ و کادو دادن خرس و گل قرمز، همراه با شکلات‌های مخصوص ولنتاین است.

 

هدیه ولنتاین

 

ولنتاین در ایران

در ایران نیز چند سالیست که ولنتاین مورد توجه گرفته و با نزدیک شدن به این روز، تب و تاب خرید کادو ولنتاین، در میان جوانان، که بیشتر مشتاق هدیه دادن و ابراز عشق هستند، داغ می‌شود. مردم ایران نیز مانند همه افراد در کشورهایی که ولنتاین را جشن می‌گیرند، رسم و رسوم مخصوص به خود را ایجاد کرده‌اند و هر سال نسبت به سال قبل این جشن را جدی‌تر برگزار می‌کنند.

 

هر سال با نزدیک شده به تاریخ روز ولنتاین تمامی مغازه‌ها تم قرمز به خود می‌گیرند و مردم به خصوص جوانان با خرید گل رز و خرس‌های قرمز در سایزهای مختلف از کوچک تا بسیار بزرگ، شکلات و… در باکس‌های هدیه قرمز رنگ، سعی در نشان دادن عشق خود به شریک زندگیشان را دارند.

 

هدیه مناسب ولنتاین

اگر که از هدیه‌های مرسوم و تکراری ولنتاین خسته شده‌اید و به دنبال یک ایده جذاب و کاربردی برای کادوی ولنتاین خود هستید، ادامه این مقاله کاملا اختصاصی برای افرادی مثل شما تهیه شده‌است.

 

خرید کادو ولنتاین در ذهن اکثر مردم به خرس قرمز، شکلات و پک‌های گل محدود می‌شود اما گزینه‌های بسیار دیگری وجود دارد که می‌شود از میان آن‌ها بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌ها را داشت؛ برای مثال شما می‌توانید عطر و ادکلن، پک لوازم بهداشتی و مراقبتی، پوشاک، طلا و… را نیز به عنوان کادو تهیه کنید. البته در همه این موارد باید بودجه خودتان، سن، سلیقه و نیاز شخص مورد نظر را در نظر بگیرید.

هدیه کاربردی برای ولنتاین از کجا بخریم؟

کادوهای پر طرفدار ولنتاین مثل خرس قرمز، زیبا و جذاب اما کاملا بدون کاربرد هستند و می‌شود گفت شاید تنها برای یک سال، هدیه دادن و گرفتن آن‌ها هیجان انگیز است؛ پس از آن شما به ایده‌های بیشتر و بهتری برای خرید کادو ولنتاین احتیاج دارید؛ هدیه‌هایی که کابردی باشند و سلامتی، زیبایی بیشتر و به دنبال آن خوشحالی عشق شما را فراهم کنند.

 

قطعا برای خرید چنین هدیه ولنتاینی احتیاج به ایده‌‌های جالب و جدیدی خواهید داشت؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر خانم هستید و قصد خرید هدیه ولنتاین برای همسر خود را دارید از قسمت کادو مناسب ولنتاین برای پسر و چنانچه آقا هستید برای ابراز عشق خود به شریک زندگیتان، از میان ایده‌های مطرح شده در قسمت کادو مناسب ولنتاین برای دختر، هدیه‌ای را که مناسب سلیقه و شخصیت اوست انتخاب کنید.

 

برای ولنتاین کجا برویم؟

هدیه ولنتاین برای همسر یا شریک زندگی، همیشه لازم نیست به صورت یک محصول باشد بلکه شما می‌توانید به عنوان هدیه و سوپرایز ولنتاین، یک جشن کوچک برای او ترتیب دهید.

 

اگر قصد ندارید این جشن را در خانه برگزار کنید، گزینه‌های بسیاری پیش روی شما وجود دارد که می‌توانید از میان کافه و رستوارن‌های مورد علاقه خودتان آن‌ها را انتخاب کنید. اما حتما برای اینکار از قبل برنامه ریزی داشته باشید؛ چرا که در چنین روزی احتمال داشتن ظرفیت رستوران‌ها بسیار پایین است.

 

همچنین خیلی هیجان انگیز است که به عنوان کادوی ولنتاین برای همسر خود، او را به یک سفر، حتی یک روزه مهمان کنید. قطعا ارزش خاطره‌ای که از این روز برای شما باقی می‌ماند بسیار بیشتر از کادوهای رنگین و گران قیمت خواهد بود.

منبع