سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

پوست خشک به معنی پیری سریع تر و روند چین و چروک, بنابراین درمان پوست خشک یک گام برای حفظ زیبایی و جوانان است. ماسک صورت مرطوب کننده ، هر ماسکی که ترکیبات گیاهی ، درمان پوست خشک و به همین دلیل روش پیری پوست را جلوگیری می کند ، بنابراین مواد خام ما به توانایی مرطوب کردن پوست نیاز داریم. مواد سرشار از ویتامین است که نیاز به پوست هستند. در این بخش از سلامت شور ، ما بهترین ماسک های مرطوب کننده ارائه شده توسط پزشکان هندی را معرفی خواهیم کرد.

 https://elanza.com/product/LNZP-60ed78d0447b5/%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%88%D8%B2%D9%86-40-%DA%AF%D8%B1%D9%85-%D8%A8%DA%98-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86

ماسک صورت

 

ماسک مرطوب کننده پوست با فلفل سیاه و ماست :

شاید شما فکر می کنید که فلفل باعث تحریک پوست می شود ، اما این فقط یک باور است و این است. فلفل سیاه سرشار از ویتامین ها مانند A و K و مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مفید است و می تواند یکی از مواد تشکیل دهنده اصلی برای صورت, ماسک مرطوب کننده برای درمان پوست های خشک است.

 

 برای تهیه اولین ماسک، یک قاشق غذاخوری از فلفل قرمز فرآوری نشده را رنده کنید و با دو قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید. این مخلوط را به پوست خود را برای 2-3 دقیقه اعمال می شود. هنگامی که مخلوط بر روی پوست به آرامی ماساژ پوست شما و سپس شستن صورت خود را با آب سرد فراوان است. پس از آن ، پوست چرب خود را با کرم مرطوب کنید.

 برای تهیه این ماسک دوم با فلفل یک قاشق غذا خوری فلفل سیاه یک عدد سفیده تخم مرغ یک قاشق غذا خوری عسل را خوب با ترکیب و پس از شستشو و خشک کردن پوست به مدت 15 تا 20 در حال قرار دادن بر روی پوست. پس از یک زمان کوتاه شما اثر آن بر روی پوست خود را ببینید.

فلفل سیاه

 

ماسک صورت مرطوب با آووکادو

آووکادو یکی از میوه های گرمسیری فوق العاده مفید برای پوست است که دارای توانایی مرطوب کننده بالا است.

 

برای تهیه این ماسک گیاهان و میوه ها و بزرگ پوست یک قاشق آوکادو له شده یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب و یک قاشق چایخوری چای سبز خشک وضعیت زمین. چای سبز پودر خوبی در داخل صافی است ، پور صافی در ظرف آب جوش drachal، اجازه می دهد تا چای زمین مرطوب و نرم) ، پس از آن له شده آووکادو و ماست ، اضافه کردن و به خوبی هم بزنید. ماسک را به مدت 10 دقیقه به پوست بمالید ، سپس شستشو دهید.

https://www.amazon.com/CeraVe-Moisturizing-Cream-Daily-Moisturizer/dp/B00TTD9BRC

ماسک آووکادو

 

ماسک مرطوب کننده سس مایونز:

بله ، با سس مایونز ، شما همچنین می توانید یک ماسک صورت ایجاد کنید. برای تهیه این ماسک به اندازه کافی برای ایجاد نیم قاشق غذاخوری سس سفید یا سس مایونز با یک قاشق غذاخوری شیر چربی و نرم. سپس زرده تخم مرغ و یک قاشق چای خوری عسل را به آن اضافه کنید و این ترکیب تا زمانی که همگن باشد. پس از تهیه این ماسک ، ماسک بر روی پوست شما به مدت 20 دقیقه است. با کمک ماسک ، تمام پوست صورت و حتی بخشی از پوست در ناحیه گردن را با دقت پوشش دهید. پس از اتمام دوره ذکر شده ، این ماسک را با کمک آب نیمه گرم بشویید.

 

ماسک صورت مرطوب کننده بادام و عسل:

برای تهیه یک ماسک عالی آب مسنجر برای پوست به اندازه کافی 3 قاشق غذاخوری عسل را با دو قاشق غذاخوری روغن بادام را در یک کاسه مخلوط قرار داده و در حرارت ملایم قرار داده است.مخلوط را کمی بعد از گرمایش بردارید. ماسک را روی پوست برای 20 تا 30 دقیقه اعمال کنید و سپس شستشو دهید.

 

ماسک عسل

 

ماسک صورت مرطوب کننده و پوست ضد پیری با خیار و گلیسیرین:

در حال حاضر این ماسک به طور گسترده ای استفاده می شود را به شما معرفی کرده ایم, ماسک گلیسیرین و خیار, که بیشتر برای پوست صورت چین و چروک پوست را می توان به عنوان آبرسانی و سرعت بخشیدن به پوست دست دادن. خیار متوسط را بدون پوست رنده با یک قاشق غذاخوری گلیسیرین و روغن ترکیب به مدت 20 دقیقه هر شب روی پوست خود را و پوست خشک به طور کامل حذف شده است.

 

ماسک مرطوب کننده پوست صورت با خیار و گلاب:

گزینه پوست را با رنده رنده کنید و برای 30 دقیقه داخل آب گل رز خیس کنید. سپس ماسک پوست خیار را در آب گل رز به مدت 20 دقیقه بر روی پوست صورت خود خیس کنید. استفاده از این ماسک به صورت روزانه تأثیر قابل توجهی بر افزایش هیدراتاسیون و از بین بردن زبری پوست خشک دارد.