سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی صورت و مد

شما می توانید برای خرید بسیاری از اقلام مورد نیاز خود به فروشگاه الانزا مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را تحویل گرفته، مهمترین حسن این خرید اینترنتی در خرید پوشاک بخصوص پوشاک بچگانه این است که شما در فصل سرد ا گرم سال از بیرون بردن کودک خود پرهیز کرده و در منزل با خیالی راحت لباس های مورد نیاز فرزندتان را خریداری خواهید کرد. پوشاک فروشگاه الانزا شامل: پوشاک بچگانه، کفش، لباس ورزشی، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و کیف است. شما می توانید بسته به نوع احتیاجات خود خریدتان را انجام داده و کیفیت و ضم

ست هدیه چرم 

ست هدیه چرم یک هدیه‌ی عالی برای روز مرد محسوب می‌شود، چرا که علاوه بر کاربردی بودن محصولات آن میان آقایان، معمولا بسیار مقرون به صرفه و شیک نیز هستند. شما می‌توانید به مناسبت روز مرد، ست هدیه چرم را علاوه بر پدر و همسر خود به اشخاصی که نسبت دورتری با شما دارند مانند دوست و همکارانتان نیز، هدیه دهید.در ایران روز 13 رجب، مصادف با ولادت حضرت علی (ع)، به عنوان روز بزرگداشت مقام پدر و روز مرد نام گذاری شده ‌است. در چنین روزی اکثر افراد جهت قدردانی از زحمات و محبت‌های آقایان، کادوهای متناسب با سن، سلیقه و علایق آن‌ها برایشان تهیه می‌کنند.

تهیه هدیه‌ای ارزشمند با بهترین قیمت و متناسب با انواع بودجه ها برای روز مرد، بسیار سخت و زمان بر است؛ چرا که اکثر افراد گزینه‌ای برای خرید کادو روز مرد در نظر ندارند و با این سوال که بهترین هدیه برای روز پدر چیست؟ و یا هدیه‌ای که مناسب پدر یا همسرمان باشد را از کجا تهیه کنیم، رو به رو هستند.

در این مقاله با بیش از 20 ایده به شما کمک می‌کنیم تا متناسب با انواع سلیقه ­ها بهترین و مناسب‌ترین هدیه را تهیه کنید.

ایده‌های خرید بهترین کادو برای روز مرد 

ممکن است شما برای خرید هدیه روز مرد هیچ ایده‌ای نداشته باشید و نتوانید کادوی متناسب با سلیقه و بودجه خودتان را پیدا کنید، اما لازم است بدانید گزینه‌های خرید کادو برای روز مرد بسیار متنوع‌اند و شما با انواع بودجه‌ها می‌توانید از میان موارد زیر بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

عطر و ادکلن

یکی از خاص‌ترین گزینه‌های خرید بهترین هدیه برای روز پدر ، می‌تواند عطر و ادکلن باشد چرا که عطر و ادکلن جزو کادوهاییست که هیچ وقت قدیمی یا تکراری نمی‌شوند. همچنین اغلب آقایان دوست دارند همیشه بوی خوشی از آنها به مشام برسد؛ بنابراین تقریبا همیشه از هدیه‌هایی مانند عطر و ادکلن استقبال می کنند.

پیراهن مردانه

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های کادو روز مرد ، خرید پوشاک به ویژه پیراهن است. چرا که پرکاربردترین لباس میان آقایان پیراهن بوده و آقایان همیشه به داشتن انواع پیراهن در کمد لباس‌های خود احتیاج دارند، تا بتوانند برای هر استایل لباسی مناسب داشته باشند. برای تهیه هدیه می‌توان به سراغ انواع آن یعنی پلیور، بلوز، تیشرت و … رفت.

موزن گوش و بینی

موزن گوش و بینی از ابزار مفید و کارا میان آقایان برای اصلاح موهای بلند گوش و بینی است زیرا آقایان با استفاده از این محصول به‌راحتی می‌توانند از شر موهای بلند گوش و بینی، که تاثیر بسیاری در بهداشت و زیبایی صورت آن‌ها دارد، خلاص شوند. بنابراین خرید این محصول به عنوان بهترین هدیه روز پدر، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

ماشین اصلاح صورت

ریش تراش یا ماشین اصلاح صورت یکی از مناسبت‌ترین و کاربردی‌ترین هدیه‌های روز مرد است. این محصول برای آقایان با هر سن و سلیقه‌ای خوشحال کننده است چرا که آن‌ها را از تیغ زدن پوست صورت و بدنشان نجات می‌دهد. اما نکته‌ای که در هنگام خرید ریش تراش با توجه به کابرد زیاد آن باید در نظر داشته باشید، معتبر بودن مارک ماشین اصلاح صورت و میزان رضایت مصرف کنندگان از آن است.

عینک

عینک‌های آفتابی یک از اکسسوری‌های جذاب و کامل کننده استایل آقایان با هر سن و سلیقه‌ای هستند؛ اما تناسب نوع عینکی که انتخاب می‌کنید با چهره و استایل شخص مورد نظرتان، بسیار اهمیت دارد.

کیف ابزار

خرید کیف ابزار آلات دستی و برقی، برای آقایانی که شغل آن‌ها مرتبط با تعمیرات است و یا علاقه به کارهای تعمیراتی در منزل دارند، هدیه‌ای بسیار خاص و مناسب محسوب می‌شود. شما می‌توانید با خرید یک مورد از این ابزار مانند دریل نیز، پدر یا همسر خود را خوشحال کنید.

منبع